Oli nii kiirus viikonloppu, että saa vielä neljä päivää ambiorix hengähtää pöntössä. Semmoista voisin kysyä, että onko muilla kokemuksia tuosta brewferm joulu oluesta.? Lähinnä ihmetyttää kun perjantaina kukonlaulun aikaa laitoin käymään satsin ja enää ei ole elonmerkkejä oikein havaittavissa

pari päivää porisi taukoamatta. Vai menikö Mulle ihan mönkään tuo satsi ku nakkasin pönttöön kaksi joulu uute purkkia, vettä niin että oli 14l ja molempien uute purkkien hiivat sekaan myös.

Paketin ohjeen mukaan laitetaan vaan uute,vettä että on 7l ja hiiva perään myös.
Toki vika saattaa olla myös tuossa minun toisessa käymis astiassa missä on se musta vesilukon tiiviste. Semmoinen oli alunperin ensimmäisessäkin pöntössä i eikä se pitänyt ollenkaan edes aluksi. No täytyy torstaina kotia tullessa käydä ostaa kaupasta semmoinen punainenvesilukon tiiviste ja kokeilla onko siinä eloa.
Diabolo uute purkit minulla odottaa vielä kaapissa. Miten paljonhan siihen makuun vaikuttaa kun ostin vahingossa ruskeaa kandisokeria ja ohjeissa oli vaaleaa