Brewcat.fi verkkokauppa auki
-
- Kisälli
- Suomea?: Kyllä
- Paikkakuntasi: Oulu
- 18 tai yli: Olen
Re: Brewcat.fi verkkokauppa auki
Mjoo, ainakin kolmesti on viimeisen puolen vuoden aikan itelläkin jäänyt tilaamatta hermojen mentyä 0-saldojen pläristelyyn ja sitten tullut tilattua Humlesta.
-
- Kisälli
- Paikkakuntasi: Lappi
Tulee kalliiksi tilata maris otteria humlesta.Ehkä pieniä paketteja jotain humalia kannattaa.Kesällä asuntovaunu reissulla vois ottaa muutama säkki.Oli vain jotain 42€.Kyllä on nytten selkeä aukko valikoimissa kaikilla!
RDWHAHB
-
- Janon sammuttaja
- Paikkakuntasi: Pirkkala
Jos vaikka järjestä-valikkoon saisi lisättyä lajittelu määrän perusteella, niin sekin jo auttaisi asiaa. Ne tuotteet joita löytyy olisivat alussa.
- timox
- Aloittelija
- Paikkakuntasi: Jokioinen
Tämmöisen kun lisää selaimeen kirjanmerkiksi, niin sen valitsemalla saa listan järjestettyä saldon mukaan laskevasti:
Toimii ainakin Chromella ja Firefoxilla.
Koodi: Valitse kaikki
javascript:function SortFunction2(a,b){if(parseFloat(a.quantity)>parseFloat(b.quantity)){return -1;}if(parseFloat(a.quantity)==parseFloat(b.quantity)){return 0;}return 1;}products.sort(SortFunction2);ProductListing();
- niilopentti
- Aloittelija
- Paikkakuntasi: Kymenlaakso-E-Savo
timox kirjoitti:Tämmöisen kun lisää selaimeen kirjanmerkiksi, niin sen valitsemalla saa listan järjestettyä saldon mukaan laskevasti:Koodi: Valitse kaikki
javascript:function SortFunction2(a,b){if(parseFloat(a.quantity)>parseFloat(b.quantity)){return -1;}if(parseFloat(a.quantity)==parseFloat(b.quantity)){return 0;}return 1;}products.sort(SortFunction2);ProductListing();
Nyt meni överiksi

Avaatko vielä snadisti enemmän miten tuon saa käyttöön, ainakin itsellä meni sormet vastakkaisiin reikiin

- timox
- Aloittelija
Lisää selaimeen uusi kirjanmerkki, ihan sama millä sivulla olet. Mene sen jälkeen muokkaamaan kyseistä kirjamerkkiä. Muuta osoitteeksi tuo em. koodinpätkä ja anna kirjanmerkin nimeksi vaikka "Brewcat saldosuodatus". Tallenna muokattu kirjanmerkki ja sen jälkeen listaussivulla homma toimii klikkaamalla ko. kirjanmerkkiä.
Ja jos haluaa nollasaldoiset listalta piiloon, niin se onnistuu näin, sorttutuu ensin saldon mukaan ja lopuksi poistaa kaikki mitkä on nollasaldoisia tai miinuksella. Poistaa myös 0.1 ym nollalla alkavat.
Ja jos haluaa nollasaldoiset listalta piiloon, niin se onnistuu näin, sorttutuu ensin saldon mukaan ja lopuksi poistaa kaikki mitkä on nollasaldoisia tai miinuksella. Poistaa myös 0.1 ym nollalla alkavat.
Koodi: Valitse kaikki
javascript:function SortFunction2(a, b){if(parseFloat(a.quantity) > parseFloat(b.quantity)) return -1;if(parseFloat(a.quantity) == parseFloat(b.quantity)) return 0;return 1;}products.sort(SortFunction2);ProductListing();jQuery("td.tuotelistaus_nimi").each(function(){if(jQuery(this).text().indexOf('Määrä: 0') > -1 || jQuery(this).text().indexOf('Määrä: -') > -1){jQuery(this).parent().parent().parent().remove();}});
- niilopentti
- Aloittelija
- Paikkakuntasi: Kymenlaakso-E-Savo
Jo toimii. Mielettömän hienoa.
Kiitos kaikkien puolesta!
Kiitos kaikkien puolesta!

-
- Janon sammuttaja
Huippua!!! Kiitos! Jotkut vaan osaa tuon nörtin, itse en. Vielä kun toimisi kännykän selaimella.
Vähän meni ihmetellessä ensin et miten saa toimimaan. Ensin siis esim Brewcatin kauppaan ja halutulle tuotesivulle, sit klikkaus tuohon luotuun kirjanmerkkiin. Toiminee siis missä vaan verkkokaupassa?
Vähän meni ihmetellessä ensin et miten saa toimimaan. Ensin siis esim Brewcatin kauppaan ja halutulle tuotesivulle, sit klikkaus tuohon luotuun kirjanmerkkiin. Toiminee siis missä vaan verkkokaupassa?
- timox
- Aloittelija
Tuo toimii missä vain verkkokaupassa joka on toteutettu samalla ohjelmistolla (näemmä Finqu) kuin Brewcatin kauppa ja jossa on tuotteiden suodatus samalla Javascriptilla toteutettuna sekä saldot käytössä. Eli ei kovinkaan monessa 

-
- Kisälli
- Paikkakuntasi: Lappi
timox kirjoitti:Lisää selaimeen uusi kirjanmerkki, ihan sama millä sivulla olet. Mene sen jälkeen muokkaamaan kyseistä kirjamerkkiä. Muuta osoitteeksi tuo em. koodinpätkä ja anna kirjanmerkin nimeksi vaikka "Brewcat saldosuodatus". Tallenna muokattu kirjanmerkki ja sen jälkeen listaussivulla homma toimii klikkaamalla ko. kirjanmerkkiä.
Mistä pääsee kirjanmerkkiä muokkaa??
RDWHAHB
- timox
- Aloittelija
Riippuu vähän selaimesta. "Kirjanmerkkien hallinta" tai kirjanmerkin päällä oikealla napilla. Tai "Kirjanmerkit" - haluttu kirjanmerkki - muokkaa. Tai jotain sinnepäin.
- timox
- Aloittelija
Kyllähän tuon mobiilissakin saa toimimaan, ainakin Androidin Chromella. Tallenna kirjanmerkki kuten normaalistikin mutta sen käyttäminen tapahtuu siten että kirjoitat tuotelistauksessa ollessasi osoiteriville kirjanmerkin nimeä alusta. Kun haluttu kirjanmerkki ilmestyy listalle niin valitse se niin koodi ajetaan ja lista järjestetään saldon mukaan. Siinäpä se.
-
- Janon sammuttaja
Mahtavuutta!!! Kiitos!
-
- Kisälli
Vieläkö brewcat on toiminnassa? Viime viikon alkupuolella tilasin kamaa ja sain tilausvahvistuksen, mutta sen jälkeen hiljaista. Ei myöskään vastausta mailitiedusteluun :/.
-
- Kisälli
- Paikkakuntasi: Uusimaa
Kandee soittaa sinne
-
- Kisälli
Tuuttaapi varattua. Onkohan kukaan tuttu dudeksien kans tai Akaalta?
Meinaan että voihan jullit olla lomillakin, mutta jonninmoista disclaimeria voisi pistää että tilaukset venyvät.
Meinaan että voihan jullit olla lomillakin, mutta jonninmoista disclaimeria voisi pistää että tilaukset venyvät.
-
- Aloittelija
- Paikkakuntasi: Saksa
Taitaa olla toimari kiireinen just nyt: http://www.radiohelsinki.fi/ohjelma/kippis/
- Tero_perkele
- Harjoittelija
- Paikkakuntasi: Tampere
Kovasti on nykyään tuotteet siellä "lopunut tilapäisesti"
,onkohan pojilla nykyään sitten vaan se panimopuoli niin tärkeetä etteivät ehdi hoitaan enää kunnolla verkokauppa puolta yms.Äkkiä vaan vanhat vakioasiakkaatkin siirtyvät tilaamaan muualta tuoteita kun ainakin itseöni harmittaa tuo ettei muutamia ihan perus tuotteita ole "hyllytavarana".
Ja kerran kun itse olisin kesällä erästä humalaa ostanut isomman erän(verkkokaupan sivulla oli vain 100g pusseja saatavilla) niin ,puhelimessa vaan joku työntekijä tylysti vastasi minulle että olishan sitä tossa isompi erä mutta ,en mä nyt ehdi sitä alkaa pussittaan 2kg pusseihin ,,,ja se sitten siitä,tilasin muualta.

Ja kerran kun itse olisin kesällä erästä humalaa ostanut isomman erän(verkkokaupan sivulla oli vain 100g pusseja saatavilla) niin ,puhelimessa vaan joku työntekijä tylysti vastasi minulle että olishan sitä tossa isompi erä mutta ,en mä nyt ehdi sitä alkaa pussittaan 2kg pusseihin ,,,ja se sitten siitä,tilasin muualta.
-
- Kisälli
- Paikkakuntasi: Uusimaa
Pääpaino on tosiaan Hoppingin oluissa ja panimo käyttää Brewcatin varastoa tuotteissaan. Brewcatilla oli keväällä ainakin vielä omat tyypit hommissa,jotka nimenomaan hoitivat Brewcatin tilaukset.