Rekisteröityminen

Uutisia mahdollisista ylläpidollisista toimenpiteistä.

Valvojat: suorama, Elmo

japp

Rekisteröityminen

ViestiKirjoittaja japp » Ma Loka 27, 2008 18:24 pm

Rekisteröityminen ei näytä toimivan. Vahvistus/aktivointi sähköpostia ei tule, vaikka sen lähettäisi itselleen uudelleen. Vai olenko itse koomaillut jotain?

suorama
Panimomestari
Panimomestari
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Kangasala
18 tai yli: Olen
Viesti:

Re: Rekisteröityminen

ViestiKirjoittaja suorama » Ti Loka 28, 2008 10:05 am

Kas kummaa.
Täytyykin tutkia asiaa, mistä johtuu.
Tuolla olikin aika nipullinen rekisteröityneitä käyttäjiä aktivoimatta. Aktivoin ne kaikki käsipelillä.

Koitan saada rekisteröitymisen toimimaan. Käyn ainakin siihen asti joka päivä jokusen kerran katsomassa onko uusia käyttäjiä koitanut rekisteröityä ja aktivoin ne kun vain näen.

Pahoittelen:

Admin
Mitähän hyvää tänään pantaisiin? =-)
http://oluttehdas.blogspot.com

suorama
Panimomestari
Panimomestari
Viesti:

ViestiKirjoittaja suorama » Ma Marras 03, 2008 14:56 pm

Tutkittuani asiaa...

Aktivointiviestien saamatta jääminen johtunee siittä, että vastaan ottajalla (rekisteröityjä) on käytössää esim. graylist tyyppinen roskaposti suodatus. Joten palvelin tarkistaa onko lähettävää päätä olemassakaan. Täytynee koittaa josko saisin lähetyksen tehtyä esim. suoraman gmailin nimissä...

suorama
Panimomestari
Panimomestari
Viesti:

ViestiKirjoittaja suorama » Ti Marras 04, 2008 14:15 pm

Nyt olen koittanut muuttaa paluupostin lähetystä siten, että lähettäjä on oma gmail tunnukseni. Jos kellään rekisteröitymis ongelmia vielä, ilmaiskoon asiasta. Kopioin tämän ketjun tuonne ilmo puolellekin.
Ainakin elisan webmail otti iloisesti viestin vastaan...
Mitähän hyvää tänään pantaisiin? =-)
http://oluttehdas.blogspot.com

Pesusieni
Aloittelija
Aloittelija
Paikkakuntasi: Lohja

ViestiKirjoittaja Pesusieni » Su Syys 07, 2014 9:18 am

Ainakaan Hotmailiin ei nuo vahvistusviestit jostain syystä tule, edes roskapostilaatikkoon.
Joka paikassa kehoitetaan olemaan yhteydessä ylläpitoon mikäli ongelmia rekisteröitymisessä ilmenee mutta mistään en löytänyt tietoa miten ollaan yhteydessä ylläpitoon!? :D
Piti luoda gmailiin tunnukset jotta sain homman pelittää!

äyni
Panimomestari
Panimomestari
Paikkakuntasi: Tampere

ViestiKirjoittaja äyni » Su Syys 07, 2014 10:59 am

Kiitti virheilmoituksesta.
Hotmailissa on näköjään ominaisuus, että jos smtp-palvelin ja lähettäjän osoite ei ole samalta palvelimelta (mahdollisesti yhdistettynä siihen, että jokin DNS-backtrace menee pieleen), niin viestit hukataan jonnekin, eikä siitä edes lähetetä virheviestiä lähettäjälle. Tuo viimeinen vallankin lämmittää mieltä. DNS-asetuksia en pääse muuttamaan, mutta onneksi tuon smtp-palvelimen muutos auttoi.

Tuolla oli joltinenkin joukko vahvistamattomia hotmail-osoitteilla tehtyjä rekisteröintejä foorumille, mutta ei muita, joten ongelma on ilmeisesti rajoittunut puhtaasti hotmailiin. Mitenköhän sähköpostiviestit yksityisviesteistä yms.
Kokeilin tuota vahvistusviestin lähetystä uudella hotmail-tilillä, ja se vaikuttaa kyllä nyt toimivan. Toivottavasti tilanne todellakin on nyt kunnossa.

Laita mulle yksityisviesti, mitä haluat tehtävän tuon käyttäjätunnuksesi ja foorumilla olevan sähköpostiosoitteesi kanssa. Pystyn ne kyllä vaihtamaan, jos haluat käyttöösi ne, mitä alunperin rekisteröityessäsi halusit käyttää.

Mikko
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Ylöjärvi

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Syys 07, 2014 11:34 am

äyni kirjoitti: Mitenköhän sähköpostiviestit yksityisviesteistä yms.

Mulla on hotmail tiliin yhdistetty tämä käyttäjätunnus ja aina on tullut hotmailiin ilmoitus yksityisviesteistä. En tosin jaksa muistaa siivottiinko ne alunperin junkmailin puolelle.
Haaviston kotipanimo - Kaljaa Kapinallisille
RDWHAHB

Palaa sivulle “Uutiset & päivitykset”