Karhu korpisavu

Arviot omista / toisten oluista. Myös kaupallisista.

Valvojat: suorama, Elmo

VonKluge
Harjoittelija
Harjoittelija
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Espoo
18 tai yli: Olen

Karhu korpisavu

ViestiKirjoittaja VonKluge » Su Syys 19, 2010 21:00 pm

Kun pullon kyljessä mainostettiin savuolutta heräsi oma mielenkiintoni ja onnessani ostin kokonaisen six-packin. Kotona sitten väsäsin pihvin ja olin valmistumassa nauttimaan sen yhdessä oluen kanssa. Haju ei oikeastaan tuonut savua esille ja tyytyväisenä siemaisin olutta, YÄKK! Karmea savuesanssin maku (mustaa nestettä jota käytettään grillikastikkeena) jyräsi koko makuhermoston, olutta en maistanut alta. Yritin purskutella ja pyöritellä olutta suussa toivoen jonkin toisen aromin nousevan esiin, turhaan. Lopulta juoksin kellariin hakemaan omaa olutta jotta sain pihvin syötyä. Tuoteselosteessa mainitaan yhtenä ainesosana Aromi, liekö jotain savuesanssia sitten.

pettu
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Oulu

Re: Karhu korpisavu

ViestiKirjoittaja pettu » Su Syys 19, 2010 23:04 pm

joo, tuskin ne pyökkitulia siellä pitää... itellä on kyllä ihan hyvä kokemus korpisavusta. semmosena illanistujaisjuomana menee ihan kivasti, kun ei odota mitään rauchbieriä.

Votkaiguaani
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Tampere

Re: Karhu korpisavu

ViestiKirjoittaja Votkaiguaani » Ma Syys 20, 2010 11:19 am

Itseäni vituttaa, että pullossa mainitaan "täyttä olutta". Tuon luulisi tarkoittavan, että pulloissa on pelkästään olutta, ei esim. esanssia tai muuta lisäainetta. Mielestäni harhaanjohtavaa ja vääristävää mainontaa.

Palaa sivulle “Maistajaiset”