Myrkkyluostarin Cuvée des Grands

Arviot omista / toisten oluista. Myös kaupallisista.

Valvojat: suorama, Elmo

Kiljumies
Kisälli
Kisälli
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Tampere
18 tai yli: Olen

Myrkkyluostarin Cuvée des Grands

ViestiKirjoittaja Kiljumies » Ti Elo 30, 2011 21:11 pm

Väriltään kauniin punertava ja hyvin kirkas olut kaatui lasiin jättäen ohuen vaahdon joka hävisi nopeasti. Tuoksua dominoi hapan omena jota myös maussa on runsaasti. Mielestäni erittäin hyvän makuinen olut. Tuoksussa on jotain vähemmän houkuttelevaa mutta maku on kyllä erinomainen. Vois toimia "porttihuumeena" siiderin juojille. Humalointia en maista juuri lainkaan mutta eipä sitä tähän kuuluisikaan. Muki tyhjeni nopeasti ja mieleen jäi kaiho koska se oli laatuaan ainoa...

Yleensä oluena/juotavuus (1-10):
8.5

Votkaiguaani
Kisälli
Kisälli
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Tampere
18 tai yli: Olen

Re: Myrkkyluostarin Cuvée des Grands

ViestiKirjoittaja Votkaiguaani » Ke Elo 31, 2011 8:43 am

All-brett B. Claussenii. Kiitos arviosta. Pistin ko. oluen alulle helmikuussa 2010 ja pullotin muutaman kuukauden päästä. Nelisen kuukautta se oli suorastaan pahaa. Sitten pikku hiljaa parani, ja vasta vuoden vanhana alkoi maistua hyvälle. Tämä kertoo omaa kieltään "Klasun" hitaudesta. Nyt en ole itse asiassa maistanut aikoihin tuota itse. Kun tekee all-brett oluen ilman mitään muita pöpöjä, on pikku pulloja helppo käyttää brettapanoksena muihin tekeleisiin sekä cuveisiin.

Palaa sivulle “Maistajaiset”