Brewniverse

Yleistä keskustelua oluesta ja muusta. "Pubikeskustelut".

Valvojat: äyni, suorama, Elmo

BrewZealot
Kisälli
Kisälli
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Turku
18 tai yli: Olen

Brewniverse

ViestiKirjoittaja BrewZealot » Pe Syys 11, 2015 14:47 pm

Bongasin Lapon sivuilta tuollaisen kuin olut- ja panokoulu Brewniverse. Mahtaako joku foorumilaisista olla mukana? Sivuista päätellen vahvasti kotiolut.com-henkistä porukkaa.

Fredrik
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja

Re: Brewniverse

ViestiKirjoittaja Fredrik » Ke Marras 11, 2015 22:21 pm

Tuli oltua tuolla lapon järjestämällä brewniversen kurssilla, nämä juha ja jani jotka tämän brewniversen muodostavat kiertävät tilauksesta pitämässä tälläisia olutkoulutuksia. Kestävät yleensä kai juuri yhden illan tai päivän. Ihan hyvää juttua saatiin ja pientä verkostoitumista näihin turunseudun harrastelijoihin.

Samppu
Aloittelija
Aloittelija

ViestiKirjoittaja Samppu » Pe Marras 13, 2015 14:40 pm

Tuota samaa mietin kun huomasin jutun Facebookista. Ilmeisesti oli paikalla porukkaakin ihan kivasti? Koska lie seuraava tilaisuus olla, voisi mielenkiinnosta paikalla heilahtaa kuulemaan vinkkejä ja ihan verkostoitumismielessäkin. Muuten paikalliset harrastelijat vissiin suhteellisen vähän mitään "kokoontumisajoja" järjestelevät.
Kun sitä on liikaa, tietää mikä oli tarpeeksi...

Fredrik
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja

ViestiKirjoittaja Fredrik » Pe Marras 13, 2015 18:25 pm

Entiedä, toisaalta olis hienoa jos joku sais jonkun kotipanijaporukan kasaan ja olis jotkut tilat missä vois porukalla vaikka oikein touhuta, olisi "panimotilat" porukalla niin sais noita laitteitta suurempaan käyttöön.. ja vaikka siitä poikis joku pikku bootleg panimo varsinaissuomeen..

Samppu
Aloittelija
Aloittelija

ViestiKirjoittaja Samppu » Pe Marras 13, 2015 18:36 pm

Tosiaan, tuollaista taannoin kaverin kanssa suunniteltiinkin enemmän ja vähemmän päissään. Osuuskunta muotoista yritystä. Vaatii hiukan vielä jalostusta eteenpäin, lähinnä motivoituneita ihmisiä. Ja jonkun kuka polkaisee homman käyntiin, itsellä paukut toistaiseksi totaalisen loppu. Jos jotakuta kiinnostaa niin valaisen toki enemmän aiheesta ja ajatuksista, siis jos joku oikeasti haluaa lähteä hanketta ajamaan eteenpäin :)
Kun sitä on liikaa, tietää mikä oli tarpeeksi...

Palaa sivulle “Public House”