Kotiolutliittoumaa?

Yleistä keskustelua oluesta ja muusta. "Pubikeskustelut".

Valvojat: äyni, suorama, Elmo

Onkeltuka
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Vantaa
18 tai yli: Olen
Viesti:

Kotiolutliittoumaa?

ViestiKirjoittaja Onkeltuka » Ti Helmi 24, 2015 13:26 pm

Tästä on varmaan keskusteltu, en nyt vaan löytänyt sopivaa ketjua. Mutta siis kotiolutseuran sivuilla kävin pyörimässä, ja vaikutti aika hiljaiselta heidän toimintansa tällä haavaa? Eikö olisi mukavaa jos kotiolutharrastajilla olisi tämmöistä vireämpää yhteistoimintaa? Luulisi että aktiivisten harrastajien määrä on kuitenkin kasvanut ja kasvaa koko ajan?

Paikallistoiminnassa olisi se etu että saisi neuvoja ja ohjeita, voisi ehkä lainailla tarvikkeita yms.? KIsaamisessa oli vissiin sitä ongelmaa etteivät avoimet maistelutilaisuudet ole ehkä ihan lain hengen mukaisia tms., mutta voisihan siihenkin varmasti keksiä uusia luovia tapoja? Ajatuksia?

Kalle
Oppilas
Oppilas
Paikkakuntasi: Helsinki
Viesti:

Re: Kotiolutliittoumaa?

ViestiKirjoittaja Kalle » Ti Helmi 24, 2015 14:46 pm

Helsingin alueella on HOMBRE - Pääkaupunkiseudun kotipanijat, löytyy vain facebookista ainakin toistaiseksi ja jäseniä on kyllä paljon muualtakin kuin pk-seudulta. Yhdet maistiaiset on joulun aikoihin järjestetty ja tässä keväällä varmaan toiset. Toiminta aika epävirallista toistaiseksi mutta joukko kasvaa, että voisi jotain järjestelmällisempääkin kehittää. Sattumalta tänään tapaaminen 24.2. 18:00 -> Punavuoren Ahvenen takahuoneessa, kaikki tervetulleita!

Onkeltuka
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Paikkakuntasi: Vantaa
Viesti:

Re: Kotiolutliittoumaa?

ViestiKirjoittaja Onkeltuka » Ti Helmi 24, 2015 14:59 pm

Hei kuulostaa mahtavalta! Tänään tietenkin kotona jumissa lastenlikkana... :x

Palaa sivulle “Public House”