Irkkubaaria intiassa

Yleistä keskustelua oluesta ja muusta. "Pubikeskustelut".

Valvojat: äyni, suorama, Elmo

Matts
Kisälli
Kisälli
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Oulu
18 tai yli: Olen

Irkkubaaria intiassa

ViestiKirjoittaja Matts » Su Huhti 13, 2014 8:24 am

Olipas hämmentävä kokemus tuossa eilen illalla.

Bongattuun duunikaverin kans, että hotellin lähellä on kaupungin ainoa irkkubaari. Oltiin sitten ihan liekeissä että jotain muutakin kuin Tuborgia ja Kingfisheriä olis tarjolla. No mentiin sisään ja vastaan raikas namikat kaakossa intialainen diskopauke. Baarissa ei ollut yhtään hanaa ja ainoat bisset oli Corona ja Budweiser. Myöskään viskejä ei ollut. Ainoa edes etäsesti irlantiin viittaava oli vihreä väri ja sekin löyty vaan laaserista joka vipatti tanssilattialla. Ai niin, ja tanssilattia oli suurempi kuin istuskeluosio.

No mutta kokemuksen kannalta...

Votkaiguaani
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Tampere

Re: Irkkubaaria intiassa

ViestiKirjoittaja Votkaiguaani » Su Huhti 13, 2014 22:36 pm

Intiassa monissa osavaltioissa saa olla tosi tyytyväinen jos löytää edes Kingfisheriä. Intialaisten "viskien" ja "rommien" maistaminen myös "kannattaa".

Matts
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Oulu

ViestiKirjoittaja Matts » Ma Huhti 14, 2014 8:02 am

Tjoo, no alkaa vaan tulla korvista ulos tuo kingfisher kö sitä on jo reilun viikon lipittäny. Ja 2 vkoa olis lipitystä luvassa.

DeGarre
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Englanti

ViestiKirjoittaja DeGarre » Ma Huhti 14, 2014 10:25 am

150v sitten olisit ipoja ja porttereita ryypiskellyt. Hieman OT mutta Andrew Martinin railway-etsivä Jim Stringer-romaani Night Train to Jamalpur sijoittuu kolonialistiseen 20-luvun Intiaan ja päähenkilö joka kirjasarjan muissa osissa juo Sam Smith bitter pinttejä juo nyt pullo-Becksiä Intiassa.

Olen toki antanut kirjailijan kuulla tästä jollei munauksesta niin käyttämättömästä mahdollisuudesta.
Work is the curse of the drinking classes. ---Oscar Wilde

Palaa sivulle “Public House”