Vierteenjäähdyttimen rakentamisesta

Valvojat: suorama, Elmo

peloton
Foorumilainen
Foorumilainen
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Helsinki
18 tai yli: Olen

Re: Vierteenjäähdyttimen rakentamisesta

ViestiKirjoittaja peloton » Ti Heinä 08, 2014 10:20 am

Juhani Palttala kirjoitti:
äyni kirjoitti:Röpöletku tuli tänään. Ja johan sitä on testattukin.
20l kiehuvasta 20°C kuudessa minuutissa. Siis 10m kiepillä . Riittävän nopea, josko perus keppiä fiksummalla muodolla saisi tehoa vielä lisää.

Helppo tuota on taivuttaa, eikä parilla taivutuskerralla tarvitse pelätä rikkovansa. Mutta vaikea tuo on pysymään halutessa muodossa. Hieman jousimainen on. Ruma ja notkea kieppi tuli, mutta toimii.

Paljonko tuli postikuluja ja toimittavatko suoraan Suomeen vai pitikö sähköpostilla pyydellä?

Tilasin meidän JPEG-panimoprojektille 20m putkea+liittimet amazonista. Postikulut 25€. Myyjä on sama kuin ebayssä, löytyy myös oma nettikauppa, mutta sen toimituskulut on noin 28€. Linkki amazoniin:
http://www.amazon.de/gp/aw/d/B009WPS95W ... _rd_t=1201
Seuraavaksi pitää kait pohtia väsääkö kattilaan myös whirpoolin pumpulla. On jäänyt vähän epäselväksi saako sillä mitään muuta suurta etua kuin nopean jäähtymisen ja moskien erottamisen.

WillMackey
Foorumilainen
Foorumilainen
Paikkakuntasi: Vantaa

ViestiKirjoittaja WillMackey » Ke Syys 23, 2015 16:13 pm

Tarttisko joku kimppatilauksena ruttuputkea? Olis ihan Härmäläisessä kaupassa edukkaasti rst-kurttu/haitari/aaltoputkea, mutten moista määrää itelle tarvi. Sen verta paksuakin että 33L padalle riittäis varmaan 1/4 tai max 1/3 tuosta määrästä.
http://www.solueriste.fi/aallotettu-rst ... p-958.html

Edit: Äh, googlehaulla tuonne eksyin enkä huomannu muita paketteja, mutta myyhän ne yhtä hyvällä tarjouksella näemmä vähemmänkin. Noh, tiedoksi muillekin ettei tartte tolla hinnalla kyllä ulkomailta tilata.
Viimeksi muokannut WillMackey, Ke Syys 23, 2015 16:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

HenkkaM
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Helsinki

ViestiKirjoittaja HenkkaM » Ke Syys 23, 2015 16:23 pm

Mulle kelpais, YV laitettu :)

Palaa sivulle “Välineidenvalmistus”