Arkkupakastimen hälytys

Oluen valmistamiseen tarvittavat välineet ja niiden valmistuksesta

Valvojat: suorama, Elmo

Homelite
Aloittelija
Aloittelija
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Tampere
18 tai yli: Olen

Arkkupakastimen hälytys

ViestiKirjoittaja Homelite » Su Helmi 11, 2018 15:18 pm

Sain halvalla hyväkuntoisen ja siistin Siemensin arkkupakastimen jonka ohjaamiseen valjastin Inkbirdin 310:n.

Kaikki pelaa muuten kuin huumatun ajatus mutta tuon pakastimen mielestä neljä astetta on aivan liian vähän ja se protestoi sitä piipittämällä kovaäänisesti. Nimittäin todella kovaäänisesti. Tuo on juuri sen volyymin ja taajuuden piippaus jonka yhteys itsetuhoisiin ajatuksiin on varmuudella vahva.

No varoituspiippauksen saa kuitattua kannen painonapista mutta tämä sama piippaushan tietenkin toistuu aina kun Inkbird lyö virrat pakastimeen.

Mahtaako jollakulla olla joku hetivalmis ratkaisu tähän? Itse en oikein keksi muuta kuin repiä irti se saatanan piipitin mutta kun en kyllä osaa paikallistaa kyseistä kikkaretta....

Perkele olisi pitänyt sittenkin hommata jääkaappi..... :confus:

Tero_perkele
Harjoittelija
Harjoittelija

Re: Arkkupakastimen hälytys

ViestiKirjoittaja Tero_perkele » Su Helmi 11, 2018 15:49 pm

Eipä siinä muuta vaihtoehtoa taida olla kun vaan ettiä se piipitin ja nypätä piuhat irti.

elde
Foorumilainen
Foorumilainen
Paikkakuntasi: Suomi

ViestiKirjoittaja elde » Su Helmi 11, 2018 19:38 pm

Etsi tuon pakastimen malli, netistä ohjekirja ja katso siitä, miten hälytyksen saa pois. Se onnistunee muutaman näppäimen yhteispainalluksella.

Tero_perkele
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Tero_perkele » Ma Helmi 12, 2018 8:46 am

Luultavammin ei toimi tuolanen ohjelmallisesti toteutettu systeemi kun käsittääkseni jos sitä tosiaan ohjataan "inkbird"illä niin se on periaatteessa sama kuin nyppäis töpselin aina seinästä irti ,ja luultavasti sillon myös pakastin menee ns tehdas asetuksiin.

Homelite
Aloittelija
Aloittelija

ViestiKirjoittaja Homelite » Ma Helmi 12, 2018 17:07 pm

Näin on että ohjelmallisesti ei saa pois juuri tuon virtojen katkomisen takia... No se on otettava lusikka ja sivuleikkurit kauniiseen käteen ja etsittävä se perkeleen ämyri jostain laitteen syövereistä.

Palaa sivulle “Välineet & laitteet”