Fischer biere pullot

Valvojat: suorama, Elmo

larbooni
Jäsen
Jäsen
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Nousiainen
18 tai yli: Olen

Fischer biere pullot

ViestiKirjoittaja larbooni » Pe Heinä 25, 2014 20:07 pm

Löysin kirppikseltä fischer biere d'alsace pulloja 66cl pantentti korkilla . Onko tietoa minkä ikäisestä pullosta kyse? Ja kannattaako käyttää oluen pullotukseen vai pistää jemmaa? :shock: pohjassa ilmeisesti D12 tai O12 tai 012 O.S. Tekstit

Ratto
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Espoo

Re: Fischer biere pullot

ViestiKirjoittaja Ratto » Pe Heinä 25, 2014 23:17 pm

Mikseipä noita oluen pullotukseen käyttäisi, jos eivät kovin kuluneilta ulkopuolisesti vaikuta. Näitä on aikanaan ilmeisesti saanut ruotsinlaivalta ja muistan tenavana, kun äite pullotti samoihin pulloihin viinimarjamehua. Ja taitaapa pullottaa edelleen. Kannattaa tarkistaa ovatko korkkien kumitiivisteet ehjiä ennen pullotusta. Uusia tiivisteitä pitäisi saada joko Lapposta tai Brewcatilta.

PetteriSeppänen
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Suomi

ViestiKirjoittaja PetteriSeppänen » Pe Heinä 25, 2014 23:50 pm

Ne tiivisteet kannattaa tilata jostain muualta kuin lappo/brewcat jotka taitaa myydä molemmat brewfermin tiivisteitä jotka on kuraa. Brewfermin kokonaiset korkit taas on hyviä.

larbooni
Jäsen
Jäsen
Paikkakuntasi: Nousiainen

ViestiKirjoittaja larbooni » La Heinä 26, 2014 7:19 am

Eli pesuun ja pullotus käyttöön :) tiivisteet täytyy juu vaihtaa mut mistä niitä sitten kannattaa tilata kun ei viitsisi koko korkkia vaihtaa koska siinä sama logo ku pullossa . Pulloja oli kirppiksellä 58kpl ja 50cnt kpl , en kauaa miettiny ku nostin kyytiii :D

Palaa sivulle “Pullot”