Mistä suomesta paineilmamittari reguun

Valvojat: suorama, Elmo

silmakka
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Helsinki
18 tai yli: Olen

Mistä suomesta paineilmamittari reguun

ViestiKirjoittaja silmakka » Ke Helmi 28, 2018 20:39 pm

Eli onnistuin hajottamaan molemmat mittarit regulaattorista ( Pullo tippui noin metrin korkeudelta kegeraattorista :mad: ) Nyt olis kegityspäivä piakkoin, ja mittarille olisi luonnollisesti suurta käyttöä.

http://www.malzmuehle.eu/Bierleitungs--und-CO2-Zubehoer/CO2-Flaschen--Druckminderer--Anschluesse/bier--bierbrauen--Brauzubehoer--hobbybrauer--nrw--Behaelter-Kegs--Pepsi-Cola-Faesser--Bierzubehoer-Getraenkesysteme-/faesser-Druckminderer-mit-Flascheninhaltsanzeige--co2-flaschen-bier-bier-brauen-bier-zubehoer-403-404.html

Kyseinen regulaattori käytössä, ja lähtöpaineen mittari olisi ainakin tärkeä. Se pullopaineen näyttö nyt ei niin välttämätön. Olisiko suositella suomessa, mielellään pääkaupunkiseudulta jotain paikkaa mistä moisen saisi ? Motonet/biltema yms... Ei kerkeäisi nyt kiinan / saksanmaalta alkaa moista tilailla..

Naali
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Helsinki

Re: Mistä suomesta paineilmamittari reguun

ViestiKirjoittaja Naali » To Maalis 01, 2018 0:20 am

Vakidiilerillä Liettuassa oisi noita kyllä todennäköisesti, ei varmaan ihan ehdi, vaikka yleensä kamat parissa arkipäivässä sieltä tulevat. Mutta jos Malminkartano/Konala/Kannelmäki - akseli jossain määrin lähellä niin voin tuota yhtä regulaattoria mikä on vähällä käytöllä kesäajan ulkopuolella kyllä lainata.
Viimeksi muokannut Naali, To Maalis 01, 2018 9:12 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.panimonurkka.fi, kotiolutainesten kauppaa Helsingin suunnalla.

Tero_perkele
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Tampere

ViestiKirjoittaja Tero_perkele » To Maalis 01, 2018 8:24 am

Etsippä vaikka hitsauskoneita myyviä liikkeitä niissä on mittareita/reguja,myös jossain sammutin huoltoliikkeissä niitä on myös jotka esm täyttelee co2 pullojakin.Mittari(regu) vaan mukaan kun menee sitten katsomaan niitä,että saa oikeella kierteellä olevat.Tosin joskus voi saada koko regun halvemmalla kuin pelkät mittarit.

aarle
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Paikkakuntasi: Vantaa

ViestiKirjoittaja aarle » To Maalis 01, 2018 12:28 pm

Huomasin tuossa kun tilailin regua ja mittareita että noita painemittarin kierretyyppejä on NPT (American National Standard Pipe Thread standards) ja BSP (British Standard Pipe) jotka eivät tietysti sovi toisiinsa. Lisäksi halkaisijoita on 1/8 " , 1/4 " , 1/2 ".

Tero_perkele
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Tampere

ViestiKirjoittaja Tero_perkele » To Maalis 01, 2018 12:32 pm

Sillä ton sanoinkin että mittari(regu) mukaan kun lähtee sinne kauppaan ;-)

Palaa sivulle “Tynnyrit ja hanat”