tiedoksi: candirect.co.uk

Valvojat: suorama, Elmo

vk477
Jäsen
Jäsen
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Turku
18 tai yli: Olen

Re: tiedoksi: candirect.co.uk

ViestiKirjoittaja vk477 » Pe Kesä 12, 2015 10:58 am

Paketti saapuikin eilen. Kaikki tilaamani rojut oli mukana. Ilmeisesti puhuivat jonkun toisen tilauksesta kun sanoivat ettei mini tapseja ole varastossa.

jylppö
Oppilas
Oppilas
Paikkakuntasi: Kalajoki

ViestiKirjoittaja jylppö » Pe Huhti 01, 2016 13:40 pm

Pistin tilauksen muutamasta kegistä+tarvikkeista vetämään. Katsotaan onko toimitus nopeutunut yhtään. Toivottavasti ennen juhannusta tulee :cheers1:

jylppö
Oppilas
Oppilas
Paikkakuntasi: Kalajoki

ViestiKirjoittaja jylppö » Pe Huhti 08, 2016 16:20 pm

Ilmeisesti nopeutunut tuo lähetyspuoli. Tänään tuli paketti, joka oli viikko sitten tilattu. Paketti postitettu 4.4 ja neljässä päivässä perille.

Matts
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Oulu

ViestiKirjoittaja Matts » Ma Touko 30, 2016 23:56 pm

Malzmuhle jatkaa häröilyjään. Pari viikkoa tilauksesta ja kysäisin pe että mikä on status. No eilen (su) tuli vastaus että kamat hyllyssä ja lähettävät. No tänään tuli tilauksen päivitys että "delivered" vaikkei mitään ole tullut. Lupasivat selvitellä asiaa. Kolmas tilaus tuolta ja aina puolivillasta säätöä :/.

ossis
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Helsinki

ViestiKirjoittaja ossis » Ti Touko 31, 2016 0:20 am

Tuntuu, että siellä alkaa tapahtua vasta kun alkaa kysellä missä mennään. Näin kävi itselläkin tuossa alkuvuoden aikana. 2-3vkoa taisi mennä hyllyssä olevien tavaroiden löytämiseen... ja yksi käymisastian muovinen hana oli eksynyt ylimääräisenä laatikkoon. :)

silmakka
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Paikkakuntasi: Helsinki

ViestiKirjoittaja silmakka » Pe Loka 06, 2017 16:08 pm

Kohtuu nopeaa toimintaa oli minulle. Tasan viikko tilauksesta niin tavarat oli kotiovelle kannettuna, ja seurantanumero tiedusteluunkin vastattiin kohteliaalla viestillä heti samantien. Tilailin kegin, hanan, regun yms härpäkettä.
MUTTA tilauksesta puuttui kokonaan eräs nippeli (hanan muutosadapteri -> 7mm). Lisäksi itse hana oli erinäköinen minkä tilasin.. Tämä nyt ei haitannut sillä googlauksen perusteella sain hieman kalliimman version mistä olin maksanut :nauru: Lisäksi ihmetytti kun tilasin NC kegin niin sain selvästikkin CC mallisen.. Omituista kyllä liittimet olivat taas ball lock versiot. Mittojen perusteella kegi on kyllä pomminvarmasti CC :roll:

Niin ja firmahan on siis www.malzmuehle.eu

Arttu
Oppilas
Oppilas
Paikkakuntasi: Tampere

ViestiKirjoittaja Arttu » Ke Touko 09, 2018 11:02 am

Jaahas. Kaksi viikkoa tilauksesta ja mitään ei ole kuulunut/sähköposteihin ei vastata. Sivuilla luvataan että tilaukset lähetetään 2-3 päivän sisään, joten taidanpa laittaa disputea Paypalin kautta.

2015 kesti kolme viikkoa ja muutama sähköpostitiedustelu että saivat kamat liikkeelle. En todellakaan tilaisi tuolta muuten, mutta en ole löytänyt muualta Cornyjä joissa on vain yksi muovikahva (koko yläosan kiertävän kumikahvan sijaan).

Edit- jaahas, komento takaisin, postiin on näemmä tullut 10kg paketti. Ilmeisesti ovat lähettäneet ihan ajallaan, mutta ei ole vaan tullut ilmoitusta.

Arttu
Oppilas
Oppilas
Paikkakuntasi: Tampere

ViestiKirjoittaja Arttu » To Touko 24, 2018 22:42 pm

Arttu kirjoitti:Jaahas. Kaksi viikkoa tilauksesta ja mitään ei ole kuulunut/sähköposteihin ei vastata. Sivuilla luvataan että tilaukset lähetetään 2-3 päivän sisään, joten taidanpa laittaa disputea Paypalin kautta.

2015 kesti kolme viikkoa ja muutama sähköpostitiedustelu että saivat kamat liikkeelle. En todellakaan tilaisi tuolta muuten, mutta en ole löytänyt muualta Cornyjä joissa on vain yksi muovikahva (koko yläosan kiertävän kumikahvan sijaan).

Edit- jaahas, komento takaisin, postiin on näemmä tullut 10kg paketti. Ilmeisesti ovat lähettäneet ihan ajallaan, mutta ei ole vaan tullut ilmoitusta.

Tähän keissiin sellaista päivitystä, että väärät kegithän sieltä tuli. Vastaus sähköpostiin oli vielä niin välinpitämätön, että eipähän tarvi tuolta enää tilata.

Palaa sivulle “Tynnyrit ja hanat”