tiedoksi: candirect.co.uk

Valvojat: suorama, Elmo

Kalle
Oppilas
Oppilas
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Helsinki
18 tai yli: Olen
Viesti:

tiedoksi: candirect.co.uk

ViestiKirjoittaja Kalle » Ke Kesä 12, 2013 22:31 pm

Laitanpä tiedoksi, että tilailin Candirectiltä (http://www.candirect.co.uk/) kegejä ja tilasin ne etusivun linkistä jossa käytetyn hinta oli 41.98e. Perään tuli sitten maili, että niiden hinta onkin 55,90e ja postimaksukin edemmän. Tämä johtui heidän englanninkielisen kaupan bugista, eivät saa bestselleriä pois etusivulta. Ei muutenkaan vaikuta luotettavimmalta kaupalta, luottokorttinumeroa en välttämättä olisi antanut, onneksi tilisiirto toimi.

Matts
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Oulu

Re: tiedoksi: candirect.co.uk

ViestiKirjoittaja Matts » To Kesä 13, 2013 11:01 am

Ööö.. Millä tavalla on parempi tehdä tilinsiirto kuin luottokorttimaksu epämääräisissä keisseissä? Jos joutuisit kusetetuksi niin tilinsiirto on mennyttä, mutta luottokunta toimii aina noissa keisseissä. Worst case sun kortti vaihtuu, mutta mieluummin noin kuin että sulta jää rahat ja kamat saamatta.

Ei sinällään että uskoisin candirectin olevan mikään kusetuslafka.

äyni
Panimomestari
Panimomestari
Paikkakuntasi: Tampere

ViestiKirjoittaja äyni » To Kesä 13, 2013 11:25 am

candirect on tiettävästi ollut vallan luotettava.
Tuo nettiputiikki on kyllä susi, enkä yhtään ihmettele jos tuommoisen virityksen kanssa on ongelmia.

Kalle
Oppilas
Oppilas
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kalle » To Kesä 13, 2013 14:45 pm

Joo aivan oikein, että suoja luottokortilla ostamisessa on todella hyvä. Nyt ajattelin vaan tekiniseltä kantilta kun päivittelin sen kaupan surkeutta. Olisi varmaan jäänyt kauppa tekemättä jos candirectillä ei olisi hyvää mainetta ja olisi sijainnut vaikka öö Venäjällä.

Oli mielenkiintoista etsiä haulla 1/4" liittimiä, tulee aika jännää virheilmoitusta, että ilmeisesti hakujen sisältöä ei sanitoida mitenkään vaan syötetään phplle aika suoraan, en kokeillut enempiä..

DeGarre
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Englanti

ViestiKirjoittaja DeGarre » To Kesä 13, 2013 17:49 pm

Itse ostin noilta jotain pientä sälää ja maksoin PayPalin kautta, siinähän myyjä ei saa tietää mun kortista mitään tietoja, näkee vaan että maksu tapahtunut.
Work is the curse of the drinking classes. ---Oscar Wilde

Jaakko
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Turku

ViestiKirjoittaja Jaakko » To Kesä 13, 2013 19:57 pm

Itse kaksi kertaa hiedän kanssa asioinut ja molemmilla kerroilla ongelmia

1 kerta kesti saada tavarat 6vk
2 kerralla osa tavaroista puuttui

Mikko
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Ylöjärvi

ViestiKirjoittaja Mikko » To Kesä 13, 2013 20:24 pm

Google mapsista voi katsoa firman kotiosoitteen joka näyttäisi olevan omakotitalo että ilmeisesti kyseessä on yhden miehen/ yhden perheen bisnes/ sivubisnes (??) ja luotettavuus ja tavaroiden perille tuleminen on ihan kiinni kyseisen henkilön jaksamisesta ja kiireistä. Itse sain kegit, hiilaripullon ja muut nippelit ilman suurempia ongelmia. Mutta että tämän kaupan kanssa asioidessa on varauduttava että kaikki ei mene nappiin, joskin loppupelissä kyseessä ei ole kusetuslafka ja asiat on ilmeisesti aina saatu jotenkin järjestymään.
Haaviston kotipanimo - Kaljaa Kapinallisille
RDWHAHB

Kalle
Oppilas
Oppilas
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kalle » Ti Kesä 18, 2013 13:38 pm

Oikein hyvin kaikki hoitui, sähköposteihin vastattiin alle tunnissa ja tänään tuli kuljetus. Jos saisivat webbikaupasta toimivan tuoltahan voisi ostaa enemmänkin.

Kalle
Oppilas
Oppilas
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kalle » Ke Kesä 19, 2013 9:40 am

Vielä tiedoksi, että venttiilit ja kannet ovat uusia, ja muutenkin hyvässä kunnossa. En voi kuin suositella.

Martin
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Martin » To Helmi 26, 2015 15:54 pm

Onko tuolta candirectiltä kukaan muu tilannut viime aikoina? Itse tilasin tuolta www.malzmuehle.eu, mutta sama putiikkihan tuo on. Tilauksesta on jo reilu kaks viikkoa eikä mitään oo kuulunut. Tilaushistoriassa lukee vain Processing.
Kaikkia tavaroita piti olla hyllyssä, ettei pitäis olla siitäkään kiinni. On se ihme mikä tuota lafkaa vaivaa. Oon jo useamman kerran tilannut tuolta kamaa ja joka kerta on jotain ongelmia, ja sähköposteihin on tosi vaikea saada vastausta. Nytkään ei ole kuulunut mitään vaikka olen pariin kertaa laittanut viestiä. Harmi että touhu on tuollaista. Kuitenki valikoima todella hyvä ja kohtuu hinnat. :mad:

Martin
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Martin » Ma Maalis 02, 2015 18:44 pm

Täytyy varmaan pikkuhiljaa alkaa riitauttamaan tuota Palpal maksua candirectille. Eipä oo koskaan aiemmin tavinnut tehdä. Onko muilla kokemusta Paypal-maksun riitautuksesta?

PetteriSeppänen
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Suomi

ViestiKirjoittaja PetteriSeppänen » Ma Maalis 02, 2015 18:54 pm

Voin sanoa, että kun laitat paypalin kautta riitautusta niin ratkaisua ei tarvitse kauaa odottaa... Joko lähtee kamat matkaan seurantakoodin kerta tai sitten saat rahat takaisin.

Olen kerran vai kaksi riitauttanut ja kummallakin kerralla homma ratkesi hienosti.

Martin
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Martin » Ma Maalis 02, 2015 18:59 pm

Toivotaan että homma lähtee rullaamaan. Minusta on kyllä kohtuutonta, että liki kolme viikkoa on mennyt, eikä mitään ole tullut. Useita viestejä olen lähettänyt, mutta yhteenkään ei ole vastattu. Käyttäjätilillä lukee edelleen, että tilaus on käsittelyssä.

PetteriSeppänen
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja PetteriSeppänen » Ma Maalis 02, 2015 19:43 pm

Tärkeintä on käydä kaikki viestintä paypalin kautta, jos myyjä yrittää sovitella esim sähköpostilla, ei siihen kannata reagoida vaan vaatia sama vastaus paypalin kautta.

Martin
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Martin » Ma Maalis 02, 2015 20:46 pm

Tuo on hyvä tietää. Ilmeisesti homma toimii niin, että kun Paypalissa avaa tuon riitautuksen, niin silloin voi käydä myyjän kanssa keskustelua Paypalin kautta. Laitoin tänään viimeksi viestiä Malzmuehle/Candirectille ja jos huomiseen iltaan mennessä ei kuulu mitään, avaan tuon riitautuksen.

Martin
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Martin » Ti Maalis 03, 2015 18:53 pm

Just kun ajattelin avata tuon riitautuksen, niin tuli Candirectiltä viestiä jossa oli paketin seurantakoodi. Kolme viikkoa kesti saada paketti liikkeelle, vaikka kaikkia tuotteita piti olla hyllyssä. Ei ollut viestissä mitään selitystä eikä pahoittelua myöhästymisestä. En tiedä mikä tuolla on ongelmana, mutta olis kyllä kohtuullista vastata sähköposteihin, vaikka olis kuinka kiire, varsinkin kun lähetys on viikkoja myöhässä. Toivottavasti on lähetyksessä kaikki kunnossa. Kerran piti yksi hana vaihtaa, eikä ollut helppoa, kun viesteihin vastailtiin viikon viiveellä.

Taster
Foorumilainen
Foorumilainen
Paikkakuntasi: Uusikaupunki

ViestiKirjoittaja Taster » Ke Kesä 03, 2015 16:12 pm

Tasan kolme viikkoa sitten tilattu kegiä ja muuta sälää Malzmuehle:stä. Tilaushistoriassa lukee processing eikä tunnu muuksi muuttuvan, kahdesti olen sinne sähköpostia laittanut ja kumpaankaan en ole saanut mitään vastausta! Toista kertaa ei tarvitse sieltä tilata enkä todellakaan suosittele kenellekään..
Tänään tai viimeistään huomenna otan yhteyttä paypaliin, saavat he ruveta hoitamaan tätä mulla ei kestä enää hermo.

PetteriSeppänen
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja PetteriSeppänen » Ke Kesä 03, 2015 16:30 pm

Tuollaisessa tapauksessa kannattaa myös tiedustelut suorittaa Paypalin kautta, tulee vastaukset huomattavasti paremmin ja nopeammin.

Taster
Foorumilainen
Foorumilainen
Paikkakuntasi: Uusikaupunki

ViestiKirjoittaja Taster » Pe Kesä 05, 2015 12:55 pm

Eilen illalla laitettu paypalin kautta viestiä kyseiselle firmalle ja tänään aamulla oli jo vastaus tullut ja paketti lähtenyt postiin. Eli kyllä siellä sähköposteja luetaan se on eri asia että mihin niistä jaksetaan vastata.

vk477
Jäsen
Jäsen
Paikkakuntasi: Turku

ViestiKirjoittaja vk477 » Ti Kesä 09, 2015 16:46 pm

Itse kanssa kolmisen viikkoa odotellut vastausta pariin kolmeen sähköpostiin. Tänään laitoin paypallin resolution centerin läpi kyselyn ja 30 minuutin päästä tuli vastaus että odottavat jotain mini tapeja saapuvaksi varastoon. Tuollaisia en kyllä mielestäni ole tilannut että arvoitukseksi jää...

Palaa sivulle “Tynnyrit ja hanat”