Apuja tarvitaan keg-ostoslistaan!

Valvojat: suorama, Elmo

Lärry
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Hamina
18 tai yli: Olen

Re: Apuja tarvitaan keg-ostoslistaan!

ViestiKirjoittaja Lärry » Su Helmi 04, 2018 8:43 am

malzmuehle tilattuani yhteyden pito tuntui toimiva. Sunnuntaina tilasin, ja tilauksen tiedoissa oli pieniä epäselvyyksiä. Lähettivät sähköpostia maanantain. Kerkesin vastaamaan siihen töiden jälkeen n. klo17:00 ja vastaus tuli viellä saman iltana. Seuraavana maanantaina sain seurantakoodi ilman että tarvitsi erikseen pyytää. Tosin Saksan koodia en saanut toimiman, mutta suomen postin koodi toimi alusta alkaen.

Fermentum
Aloittelija
Aloittelija
Paikkakuntasi: Helsinki

ViestiKirjoittaja Fermentum » Ma Helmi 05, 2018 0:15 am

Mitä mieltä kokeneemmat seuraavasta setupista? Kerrostaloasuntoon ei tällä hetkellä mahdu kovin isoa kakkosjääkappia ja nykyiseen mahtuisi tuollainen puolikas kegi hyvin, 19 litranen ei ollenkaan. Idea olisi täytellä noita 19 litrasia varastoon ja tarjoilua varten siirtää pienempään kegiin jääkaappiin. Onko tuhoon tuomittu idea vai voisiko toimia jotenkin järkevästi?

nimetön.jpg
[/img]
Liitteet
nimetön.jpg

Niko
Foorumilainen
Foorumilainen
Paikkakuntasi: Espoo

ViestiKirjoittaja Niko » Ma Helmi 05, 2018 14:48 pm

Varaa jo letkuklemmareita. Mulla kummankin CO2 connector kitin letkut vuotivat. Piti vaihtaa molemmista puristettavat klemmarit ruuvattaviin.

Palaa sivulle “Tynnyrit ja hanat”