Münich-maltaan käyttö

Maltaiden käyttö ja kuvaukset.

Valvojat: suorama, Elmo

Lärry
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Hamina
18 tai yli: Olen

Re: Münich-maltaan käyttö

ViestiKirjoittaja Lärry » Ti Marras 15, 2016 9:27 am

BrewZealot kirjoitti:Tuossa pari vuotta sitten viikkarin münich on arvosteltu kitkeräksi. Oletteko nyt nykyistä tuotantoa maistaneet, onko muuttunut? Onko kelvollista vai pitäisikö ottaa jonkun toisen valmistajan mallasta?

Its en ole kitkeryytä havainnut, tosin en ole vertaillut muiden mallastamoien tuotteita. Lisäksi münichi mitä olen käyttänyt oli valmiiksi rouhittua ja parhaan teränsä menettännyttä. Viimeisin portteri satsi pehmeni kypsytyksessä runsaasti.

Hipsis
Aloittelija
Aloittelija
Paikkakuntasi: kerava

ViestiKirjoittaja Hipsis » Ti Marras 15, 2016 9:40 am

BrewZealot kirjoitti:Tuossa pari vuotta sitten viikkarin münich on arvosteltu kitkeräksi. Oletteko nyt nykyistä tuotantoa maistaneet, onko muuttunut? Onko kelvollista vai pitäisikö ottaa jonkun toisen valmistajan mallasta?

Ei ollut kitkerää. Tuli hommattua valmiiksi rouhittuna.

masafi
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Lappi

ViestiKirjoittaja masafi » Ti Marras 15, 2016 10:02 am

10% melkeen joka satsiin heittänyt tuota valmiiksi rouhittua viikarin munichia.Ei mitään kitkeryyttä havainnut?
RDWHAHB

Nyypiö
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Helsinki

ViestiKirjoittaja Nyypiö » Ti Tammi 10, 2017 21:38 pm

Minä muuten ihmettelen, mistä on lähtöisin maltaan nimitys Münich. Tämä mallashan liittyy saksalaiseen kaupunkiin München. Tämä on siis kaupungin nimi sekä saksalaisittan että suomalaisittain. Englantilaisella kielialueella kaupungista taas käytetään nimitystä Munich. Ymmärrän siis nimitykset München ja Munich. Mutta... Mikä ihmeen Münich?

EeroK
Oppilas
Oppilas
Paikkakuntasi: Tampere

ViestiKirjoittaja EeroK » Ke Tammi 11, 2017 18:12 pm

Nyypiö kirjoitti:Minä muuten ihmettelen, mistä on lähtöisin maltaan nimitys Münich. Tämä mallashan liittyy saksalaiseen kaupunkiin München. Tämä on siis kaupungin nimi sekä saksalaisittan että suomalaisittain. Englantilaisella kielialueella kaupungista taas käytetään nimitystä Munich. Ymmärrän siis nimitykset München ja Munich. Mutta... Mikä ihmeen Münich?

Tuotetta myydään nimellä Munich. Tuo ü on tainnut mukaan lipsahtaa foorumilaiselta vahingossa.

Palaa sivulle “Maltaat”