Finlandia mallasta 1l pk-seudulta?

Raaka-aineiden käyttö ja kasvatus

Valvojat: suorama, Elmo

jalotim
Jäsen
Jäsen
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Espoo
18 tai yli: Olen

Finlandia mallasta 1l pk-seudulta?

ViestiKirjoittaja jalotim » Ti Kesä 25, 2013 10:22 am

Moi. Tietääkö joku mistä voisin ostaa isoa 1l vaaleaa lager Finlandia mallasta suunnalta Espoo / Hki? Tai vaihtoehoisesti valmistajan yhteystietoja voidakseni tiedustella myyntipisteitä suoraan sieltä? T:imo

Juhani Palttala
Kisälli
Kisälli

Re: Finlandia mallasta 1l pk-seudulta?

ViestiKirjoittaja Juhani Palttala » Ti Kesä 25, 2013 10:45 am

Kokemukseni mukaan noita Finlandia-uutteita on ainakin Prismassa ja Citymarketissa.

jalotim
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja jalotim » Ti Kesä 25, 2013 22:42 pm

Ei ainakaan Espoon Ompussa eikä Sellossa. Sain googlaamalla täältä kotiolut.comin sivuilta jäljitettyä Finlandian tekijäksi Senson Oy:n ja soitin sinne. Esitettyäni saman kysymyksen, ei sielläkään osattu suoralta kädeltä vastata. Lupasivat palata asiaan, mutta ei ainakaan tämän päivän aikana ole kuulunut...

Joppo
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Riihimäki

ViestiKirjoittaja Joppo » Ti Kesä 25, 2013 23:37 pm

Etsitkö varmasti oikeasta paikasta sitä? Kyllä noita on näkynyt kaikkien Prismojen hyllyillä.
Eli siellä missä on kotiiviinitarvikkeetkin. K-ketjun myymälöissä noita harvemmin näkee.
Lisäksi noissa Tokmanni-ketjun myymälöissä on, eli Tarjoustalot sun muut. HInta taisi olla euron Prismaa halvempi.

Sunkka
Oppilas
Oppilas

ViestiKirjoittaja Sunkka » Ke Kesä 26, 2013 8:37 am

Kyllä Sellon Prismassa ainakin olen nähnyt. Siellä oluthyllyjen vieressä. Ja Sellon Cittarissa vähän piilossa keskellä hyllyjä ruokapuolella. En nyt ole varma onko just Finlandian uutteita. Jotain kuitenkin..

HenkkaM
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Helsinki

ViestiKirjoittaja HenkkaM » Ke Kesä 26, 2013 11:09 am

Tarjoustaloistakin löytyy melko hyvin. Varmuudella voin sanoa nähneeni ainakin Petikon myymälässä aina kun olen käynyt :P Myös Myyrmannin sittarista löytyy, hae samalla humalat ja hiivat Viinimaailmasta :D

jalotim
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja jalotim » Ke Kesä 26, 2013 15:26 pm

ok, täytyy katsoa tarkemmin. Aiemmin siellä on ollut vain pientä purkkia, mikä ei ole tuota 1 l:n lageria. Litraset ovat olleet jotain muuta merkkiä. Minulla on appiukon perinneresepti enkä halua muuttaa sen koostumusta. Se perustuu nimenomaan tuohon Finlandian 1 litran lager purkkiin. Meidän oluthiiva on ollut käynnissä vuodesta 91. Se takaa pehmeän maun ja tasaisen laadun - suosittelen vaalimaan tuota hiivajuurta.

joonal
Foorumilainen
Foorumilainen

ViestiKirjoittaja joonal » Ke Kesä 26, 2013 16:13 pm

Ainakin Olarin Tarjoustalossa on ollut myös noita Finlandia uutteita kun olen siellä käynyt korkkiostoksilla. Kannattaa varmaan soittaa etukäteen ja varmistaa kun en nyt ihan varma ole juuri tuosta Finlandia lagerista.

Palaa sivulle “Raaka-aineet”