Lappo.fi ei vastaa kyselyihin

Kanava mm. olut- ja viinitarvikekaupoille. Eli tarjoukset ja muut houkuttimet.
Muista laittaa yhteystiedot.

Valvojat: äyni, suorama, Elmo

AtteJ
Foorumilainen
Foorumilainen
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Jyväskylä
18 tai yli: Olen
Viesti:

Lappo.fi ei vastaa kyselyihin

ViestiKirjoittaja AtteJ » Pe Maalis 24, 2017 18:34 pm

Tilasin viikko sitten lappo.fi:stä pari tilausta, mutta tilaukset odottavat vielä käsittelyä. Otin myös yhteyttä muutama päivä sitten verkkosivun lomakkeella, mutta vastausta ei ole vielä tullut. Maksoin tilaukset heti tilattuani ja nyt tuntuu, että hukkasin vain rahani. Kumma kyllä, että he postasivat facebookkiin tilaukseni jälkeen. Mikä on, etteivät he tee mitään asialle.

Tero_perkele
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Tampere

Re: Lappo.fi ei vastaa kyselyihin

ViestiKirjoittaja Tero_perkele » Pe Maalis 24, 2017 18:49 pm

Kannattaa varmaan nyt soittaa sinne suoraan,kun nämä nykyajan hienot tietotekniikka yms vehkeet kun ei aina toimi,itsellä samanlainen kokemus eräästä toisesta suomessa olevasta verkkokaupasta(ei olut aiheinen),hienosti tuli tilausvahvistus yms yms ,mutta kun seurasin tilausta niin 3pv jälkeen oli kanssa edelleen "käsittelyssä" jolloin soitin kyseiseen liikkeeseen ja siellähän se selvisi että oli nettikaupassa "bitti poikittain" ja itse tilaus ei olutkaan mennyt sinne pakkaajille asti,puhelun jälkeen paketti saapui 2pv päästä,ja oli mukana kirje joissa pahoiteltiin tapahtunutta.

AtteJ
Foorumilainen
Foorumilainen
Viesti:

ViestiKirjoittaja AtteJ » Pe Maalis 24, 2017 19:06 pm

Kiitos vastauksesta! Soitan vaikka heti maanantaina heille ja kysyn asiasta.

AtteJ
Foorumilainen
Foorumilainen
Viesti:

ViestiKirjoittaja AtteJ » La Maalis 25, 2017 19:30 pm

Ilmeisesti heillä oli kiireitä mainoskampanjan takia ja hoitavat asian. Loppu hyvin, kaikki hyvin

Mannesmann
Aloittelija
Aloittelija
Paikkakuntasi: Lieto
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mannesmann » Ma Maalis 27, 2017 23:57 pm

Todellakin oli ja siihen lisättynä henkilöstön talvilomia, niin hässäkkä oli valmis. Tavaraakin saapui ennätysmäärä varastoon tarjolle, niin sekään ei helpottanut tilannetta yhtään. Kaikkea uutta ei olla saatu vielä edes myyntiin, mutta lähiaikoina tulee kauppaan paljon uusia tuotteita.

Viime viikko oli siis meille todellinen kaaos, vaikka paljon postitettiinkin tilauksia, niin liiaan monen toimitusaika venähti harmillisen pitkäksi. Tämän lisäksi sähköposti ruuhkautui ja kaikkiin kyselyihin ei ehditty vastaamaan. ISOT PAHOITTELUT TÄSTÄ!!

Huomenna tiistaina saadaan kuitenkin viimeisimmätkin pitkittyneet tilaukset matkaan ja homma palaamaan taas normaaliin. Eli ei nyt ihan täydellisyyteen, mutta ainakin yritetään!! :cheers2:

Yleisesti kommunikoinnista meidän kanssa:
Chattistä on tykätty paljon ja sen kautta meihin ollaankin eniten yhteydessä. Ja hyvä niin sillä se on kiva ja nopea tapa kommunikoida. Täydellinen sekään ei toki ole... Se on päällä vain silloin kun olemme töissä ja saattaa joskus jäädä lounaaksi päälle tai mallasmyllyn huutaessa ei sitä vain kuule.

Puhelin on myös hyvä tapa saada meidät kiinni. Siihen vastaamme pääosin 8-16 ja paljon sen ulkopuolellakin. Soitamme myös yleensä takaisin jos emme ole pystyneet vastaamaan puheluusi.

Sähköposti
on vähän kankea, sillä siihen tulee tavaraa todella paljon päivittäin. Toki se on hyvä pidemmissä keisseissä ja jos tarvitaan liitetiedostoja, niin loistava valinta, mutta juuri kiireen keskellä se saattaa ruuhkautua pahasti.

Ehdottomasti paras tapa hoitaa kommunikointi on tulla moikkaamaan meitä paikanpäälle, jos vain liikut lähistöllä. Siihen meillä on aina aikaa. Tule ostoksille tai muuten vain haistelemaan humalia ja maistelemaan maltaita! Tervetuloa!!

Ollaan yhteyksissä
Jaakko
Lappo.fi

BrewZealot
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Turku

ViestiKirjoittaja BrewZealot » Ti Maalis 28, 2017 7:38 am

Lisää listaan vielä Kotiolut.com. :lol: