Lappo.fi verkkokauppa avattu!!

Kanava mm. olut- ja viinitarvikekaupoille. Eli tarjoukset ja muut houkuttimet.
Muista laittaa yhteystiedot.

Valvojat: äyni, suorama, Elmo

Juhani Palttala
Kisälli
Kisälli
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Espoo
18 tai yli: Olen

Re: Lappo.fi verkkokauppa avattu!!

ViestiKirjoittaja Juhani Palttala » Ke Helmi 26, 2014 13:04 pm

peegu70 kirjoitti:Pistin viestiä kun puuttu tilauksesta mitta astia 21.2.2014 vieläkään en ole saanut vastausta ensimmäinen tilaus taitaa jäärä viimeiseksi kohta.

Ehkä kannattaa laittaa uusi viesti. Virheitä kun voi sattua vähän kelle tahansa.

peegu70
Aloittelija
Aloittelija
Paikkakuntasi: Kauhajoki

ViestiKirjoittaja peegu70 » Ke Helmi 26, 2014 13:54 pm

peegu70 kirjoitti:Pistin viestiä kun puuttu tilauksesta mitta astia 21.2.2014 vieläkään en ole saanut vastausta ensimmäinen tilaus taitaa jäärä viimeiseksi kohta.

Homma hoidos pian päästään ekaa satsia laittamaan tulelle :cheers2:

rikki
Foorumilainen
Foorumilainen
Paikkakuntasi: Tampere

ViestiKirjoittaja rikki » La Touko 24, 2014 9:19 am

Onkohan Lappo vielä toiminnassa? Olen tilannut aiemmin 3-4 kertaa tuotteita ja toiminta on ollut erittäin asiallista ja toimitus nopeaa. Nyt viimeisin tilaus piti lähteä huhtikuun loppupuolella (ilmoitus tuli sähköpostiin) mutta Itellan seurannan mukaan lähetetty vain sähköinen ennakkoilmoitus. Olen yrittänyt kysellä tästä sähköpositse ja puhelimitse mutta ei mitään vastausta. Kolme viikoa sitten puhelinnumero vielä hälyytti mutta nyt viimeiset pari viikkoa puhelut menevät suoraan vastaajaan. Ei hyvältä vaikuta.

PetteriSeppänen
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Suomi

ViestiKirjoittaja PetteriSeppänen » La Touko 24, 2014 13:56 pm

Lisäksi sivut myyvät ei oota aika rankasti. Niin muuten brewcattikin, tilasin sitten suoraan brouwlandilta kun Suomesta ei saa.

Sunkka
Oppilas
Oppilas

ViestiKirjoittaja Sunkka » La Touko 24, 2014 15:52 pm

Toi muuten syö välillä miestä, kun yrität jotain reseptiä koota niin lähes kaikki on "väliaikaisesti loppu". Ja joka hemmetin tuotetta pitää vielä klikata vain todetakseen sen. Vois olla klikkaamattakin näkyvissä mitä on ja ei. Tuotenimikkeitä tuhat ja 50 oikeasti saatavilla.

DeGarre
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Englanti

ViestiKirjoittaja DeGarre » La Touko 24, 2014 17:23 pm

Work is the curse of the drinking classes. ---Oscar Wilde

Mikko
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Ylöjärvi

ViestiKirjoittaja Mikko » Su Touko 25, 2014 11:46 am

Itsellä viimeisin tilaus Laposta 25.4, paketti laitettu postiin 29.4 ja hain sen postista 30.4. tilaus ok, kaikki tavarat oli mitkä pitikin.
Tuo on vähän huolestuttavaa jos myyjään ei ole mahdollista saada minkäännäköistä kontaktia.
Haaviston kotipanimo - Kaljaa Kapinallisille
RDWHAHB

mkoskin
Oppilas
Oppilas
Paikkakuntasi: Helsinki

ViestiKirjoittaja mkoskin » Ke Kesä 04, 2014 20:18 pm

Ainakin nyt sieltä tilauksia toimitetaan, oma muutaman päivän takainen tilaukseni saapui tänään. Verkkokaupan käyttöliittymä on kyllä aika susi, saatavuuden pitäisi olla näkyvillä jo tuotelistaa selattaessa.

Ratto
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Ratto » Ma Kesä 09, 2014 22:23 pm

Kysytäänpä täältäkin: Koskakohan putiikkiin saapuu uusi erä hiivoja? Vehnäoluen hiivoja ei näytä olevan mitään.

Ja allekirjoitan täysin yo. näkemyksen saatavuustiedon näkyvyydestä...

salmari1967
Foorumilainen
Foorumilainen
Paikkakuntasi: Raasepori

ViestiKirjoittaja salmari1967 » Ke Kesä 11, 2014 5:56 am

Tilasin keväällä ensimmäisen ja samalla viimeisen satsin maltaita/humalaa tuolta nettikaupasta. Itse toimitus oli nopia mutta tilauksessani oli 100g xx-humalaa ja toimitettu oli 30g...laskutus tietty 100g mukaan. Olen lähettänyt kaksi reklamaatiota sähköpostilla asiasta saamatta kumpaakaan minkäänlaista vastausta...saati sitten hyvitystä. En enää jaksa vaivautua kolmatta laittamaan koska tulos olisi yhtä tyhjän kanssa. Kyseessä minimaalinen hieman alta 5eur hyvitys eli enemmän periaatteellinen juttu :-P. Eli koskaan en enää tuolta tilaa yhtään mitään...periaatteellinen juttu...

BeerAmogh
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: turku

ViestiKirjoittaja BeerAmogh » Su Kesä 15, 2014 21:10 pm

Harmi että kohdallesi on sattunut tuollainen kokemus.
Oletko kokeillut soittaa kauppaan??

Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia tämän puljun kanssa, jos kuormasta on puuttunut jotain on se korjattu parissa päivässä siitä kun olen yhteyden saanut.
Ainoat ongelmat ovat ja tulevat olemaan saatavuuksien kanssa.
Kannatan ehdottomasti saatavuus tietojen näkyvyyttä ja sivun "juoma-uutisia" voisi päivittää useammin esim. "kuorma hiivoja tulossa viikojen XX-XX aikana" tyylisellä kommenteilla.

Lappo.fi
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Paikkakuntasi: Piikkiö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lappo.fi » Ke Joulu 31, 2014 10:23 am

Terve,

Aktivoidutaampas myös täällä kotiolut.comissa pienen tauon jälkeen. Pyrimme vastedes vastailemaan täällä esittämiinne kysymyksiin ja muutenkin kertoilemaan kaupan kuulumisista sekä uusista tuotteista. Alla vähän menneestä vuodesta ja tulevaisuuden suunnitelmista.

Kiitos kuluneesta vuodesta

Haluamme Laposta kiittää asiakkaitamme kuluneesta vuodesta, joka on ollut meille Lapossa vaihtelevaa aikaa. Vuosi lähti hyvin liikkeelle. Kesän aikaan Lappo eli kuitenkin pientä hiljaiseloa, minkä vuoksi varastosta pääsivät tuotteet loppumaan ja jouduimme myymään ”ei oota”. Kesän jälkeen teimme kuitenkin ryhtilliikkeen ja Lappo.fi heräsi taas henkiin, kun tavaraa alkoi jälleen virrata varastoon. Syksyn aikana suoritettiin myös varaston siirto Raision epäkäytännöllisistä tiloista Kaarinaan, jossa uudet varastotilat antavat toiminnalle paremmat edellytykset tulevaisuutta silmälläpitäen.

Tuleva vuosi

Tulevana vuonna pyrimme Lapossa jatkamaan tuotevalikoimamme kehittämistä teidän toivomaanne suuntaan. Tuote-ehdotuksia valikoimaamme otamme siis mielellämme vastaan. Toinen tavoitteemme on saada varastosaldomme sellaiseen kuntoon, että tavaraa löytyy aina varastosta ja saamme tilauksenne toimitettua entistä nopeammin.

Lappo.fi kiittää vielä kerran menneestä vuodesta ja toivottaa maistuvia hetkiä tulevalle vuodelle!
Lappo.fi - Premium Beverages

www.lappo.fi

kauppa@lappo.fi
Repolantie 7, 21500 PIIKKIÖ
050 526 3100

BrewZealot
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Turku

ViestiKirjoittaja BrewZealot » Ke Joulu 31, 2014 13:49 pm

Hieno homma, että aktivoidutte täälläkin.
Kysynpä heti, että koska Maris otteria olisi saatavilla?

Hyvää uutta vuotta!

Lappo.fi
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lappo.fi » Pe Tammi 09, 2015 11:23 am

BrewZealot kirjoitti:Hieno homma, että aktivoidutte täälläkin.
Kysynpä heti, että koska Maris otteria olisi saatavilla?

Hyvää uutta vuotta!

Ja heti kun puhuttiin aktivoitumisesta palstalla, unohtui koko palsta lomailun yhteydessä. Jos se nyt tästä sitten lähtisi kun päästään normaaliin rytmiin kiinni. =)

Valitettavasti Maris Otterin saaminen näyttäisi menevän helmikuun jälkipuoliskolle. Nyt tilauksessa olevat Maris Otterit ehdittiin jo varaamaan etukäteen, joten lisää saadaan vasta seuraavan tilauksen yhteydessä, juurikin tuolloin helmikuussa. Yleisesti joululomat ovat viivästyttäneet yllättävänkin paljon toimituksia, ilmeisesti muuallakin on siis lomailtu. Odottelemmekin kuumeisesti toimituksia, jotta saamme lisää tavaraa kauppaan tarjolle. Uskoisimme, että parin viikon sisällä tilauksemme saapuvat ja saamme tuotteet myyntiin.

ps. WYEAST hiivoihin tulee täydennystä viikolla 4!

www.lappo.fi

kauppa@lappo.fi
050 526 3100

suorama
Panimomestari
Panimomestari
Paikkakuntasi: Kangasala
Viesti:

ViestiKirjoittaja suorama » La Tammi 10, 2015 13:49 pm

Hienoa, että teillä on noita 500g paketteja tarjolla. Pitää ottaa kun pian loppuu eräs laatu.

Milloin Fermentiksen Abbaye voisi olla saldoilla (siis se 11,5g kun sitä ei taida viisatasena edes olla)?
Mitähän hyvää tänään pantaisiin? =-)
http://oluttehdas.blogspot.com

Lappo.fi
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lappo.fi » Ti Tammi 13, 2015 9:33 am

suorama kirjoitti:Hienoa, että teillä on noita 500g paketteja tarjolla. Pitää ottaa kun pian loppuu eräs laatu.

Milloin Fermentiksen Abbaye voisi olla saldoilla (siis se 11,5g kun sitä ei taida viisatasena edes olla)?

Tervetuloa ostoksille verkkokauppaamme!

Tuota Abbaye hiivaa olemme tilanneet viimeisimmässä tilauksessamme lisää. Joulunaika on viivästyttänyt toimitusta yllättävän paljon, mutta uskoisin, että saamme tuotteet saldoihin parin viikon sisällä. 500 gramman pakkauksia ei taida Abbayesta olla tarjolla jos sellaisia tulee jossain vaiheessa tarjolle yritän ilmoitella tänne.

www.lappo.fi

kauppa@lappo.fi
050 526 3100

suorama
Panimomestari
Panimomestari
Paikkakuntasi: Kangasala
Viesti:

ViestiKirjoittaja suorama » Ti Tammi 13, 2015 15:07 pm

Löysin 500g pakkauksen, humlesta.
http://shop.humle.se/for-bryggerier/tor ... baye-500-g

Joten kyllä sitä sitten täytyy olla =)
en tilannut.
Mitähän hyvää tänään pantaisiin? =-)
http://oluttehdas.blogspot.com

Lappo.fi
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lappo.fi » To Tammi 22, 2015 15:07 pm

Tänään saapui uusi erä WYEAST-hiivoja ja ne ovat nyt saatavilla verkkokaupastamme.

Ensi viikon alussa saapuu myös toinen suurempi erä eri valmistusaineita ja tarvikkeita. Lyömme nuo tuotteet jo huomenna saldoihin, joten ne ovat viikonloppuna ostettavissa. Mikäli tehty tilaus sisältää saapuvassa kuormassa olevia tuotteita arvioisin, että tilaus lähtee meiltä liikkeelle tiistaina tai viimeistään keskiviikkona.

www.lappo.fi

kauppa@lappo.fi
050 526 3100

Lappo.fi
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lappo.fi » To Helmi 26, 2015 9:44 am

Liian kauan loppuneena olleita 5 litran mini tynnyreitä sekä 0,5 litran olutpulloja löytyy taas varastosta. 5 l Mini tynnyreistä laitoimme myös pientä kampanjaa käyntiin, eli tynnyrit 6.3.2015 asti 10% alennuksella.

5 l mini tynnyreihin sopiva Beer King 2000 -hana poistuu valikoimistamme, sillä kyseistä hanaa ei enää valmisteta. Varastostamme löytyy kuitenkin vielä kolme kappaletta Beer King 2000 -hanoja, joten mikäli haluaa juuri tuon hanan kannattaa olla nopeasti liikkeellä. Jatkossa 5 l tynnyreihin sopivia hanoja ovat pumppumallinen Multi Tap 2000 sekä hiilihappopatruunoilla toimivat Party Star Deluxe ja Party Star Deluxe erikoiskiinnikkeellä.

www.lappo.fi

kauppa@lappo.fi
050 526 3100

BrewZealot
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Turku

ViestiKirjoittaja BrewZealot » Ma Maalis 02, 2015 16:08 pm

Kehitysehdotus sivuille:
Saataavuustiedot olisi mukava tietää ilman että joutuu avaamaan tuotesivua auki. Esim. jo humalat-sivulla näkyisi tuotteen nimen ja hinnan yhteydessä onko sitä saatavilla.
En tiedä kuinka helposti tämä on toteutettavissa, mutta asiakkaiden elämää se helpottaisi huomattavasti.

Palaa sivulle “Kaupalliset”