Lappo.fi verkkokauppa avattu!!

Kanava mm. olut- ja viinitarvikekaupoille. Eli tarjoukset ja muut houkuttimet.
Muista laittaa yhteystiedot.

Valvojat: äyni, suorama, Elmo

Mannesmann
Aloittelija
Aloittelija
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Lieto
18 tai yli: Olen
Viesti:

Lappo.fi verkkokauppa avattu!!

ViestiKirjoittaja Mannesmann » Ti Elo 07, 2012 13:41 pm

Tervehdys!

Olemme avanneet uuden verkkokaupan juomien valmistajille. Päätuotteemme ovat oluen valmistukseen tarvittavat välineet ja aineet.

Kauppamme tuotevalikoima ei vielä ole ihan valmis eikä sitä toivottavasti koskaan tule olemaankaan, sillä toivomme teiltä jatkuvasti toiveita uusien tuotteiden osalta. Kaikki tuotteet mitkä ovat myynnissä löytyvät myös varastostamme, jolloin toimitusajat ovat vain muutaman päivän. Lisäksi meitä saa myös Speidelin tuotteet, joita emme ainakaan vielä pidä varastossamme. Poikkeuksen tämänhetkiseen varastotilanteeseen tekevät Monster Millin mallasmyllyt, jotka kylläkin saapuvat varastoon ihan tässä muutaman päivän sisällä. Varastomme sijaitsee Varisnais-Suomessa Koskella, josta voi myös noutaa tilaukset tai tulla muuten vain ihmettelemään tuotteita.

Varastomme on vielä aika kevyt tuotteiden osalta, joten alkuun tuotteet saattavat olla loppu hetken aikaa ennenkuin saamme taas lisää tuotteita varastoon.

Sivuiltamme saattaa vielä löytyä kirjoitusvirheitä tai bugeja, joista pyydämme teiltä ystävällisesti ilmoitusta. Olemme laittaneet ilmoittaneiden tilauksien yhteyteen kiitokseksi jotain pientä promoextraa. Lisäksi olemme erittäin kiitollisia kaikesta palautteesta!!

Astukaahan putiikkiin ihmettelemään!!

http://WWW.LAPPO.FI

Terveisin
Tj Jaakko Manni
Juomatarviketukku Lappo Oy

Joppo
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Riihimäki

Re: Lappo.fi verkkokauppa avattu!!

ViestiKirjoittaja Joppo » Ti Elo 07, 2012 15:06 pm

Näitä kauppoja on Suomeen kaivattukin :cheers2:

Sivut ovat selkeät ja mukavat käyttää.

Toimituskulut mukavan alhaiset ja ilman kuluja yli 60€ ostoksista myös plussaa.

Viestissä lukee "Varisnais-Suomessa" :)

Sivuilla Brewfermin tuotteissa typoja: Trible -> Triple, Gand Cru -> Grand Cru, Raspbery -> Raspberry

Spraymaltaiden lopussa lukee kuvauksissa "spaymallasta"

"Candi sugarin" suomennos karkkisokeriksi särähti hieman korvaan. Kandisokeri voisi olla parempi käännös.

EDIT:
Potassium chloride on Kaliumkloridi.
Viimeksi muokannut Joppo, Ti Elo 07, 2012 15:45 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Juhani Palttala
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Espoo

ViestiKirjoittaja Juhani Palttala » Ti Elo 07, 2012 15:16 pm

Oletteko ajatelleet ottaa Viking Maltin maltaita myyntiin vai olisiko niiden uudelleenpakkaus pienempiin pakkauksiin liian työlästä?

Itse olen viimepäivinä etsiskellyt polyeteenisiä olutletkuja. 300 metrin erissä saisi yhdestä kaupasta Suomessa, muita en ole löytänyt. Ihmettelin muovista makua tynnyrioluissani ja huomasin sen johtuvat letkuista. Ensimmäinen desi maistuu muovilta, jos olut on ollut jonkin aikaa letkussa. Heti perään otettu toinen desi ei maistu. PVC:tä ovat nykyiset letkut. Saisittekohan valikoimiin jotain mautonta letkua?

Mannesmann
Aloittelija
Aloittelija
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mannesmann » Ti Elo 07, 2012 15:49 pm

Joppo! Iso kiitos kommenteistasi osan korjasin heti ja loput vähän myöhemmin.

Juhani,
Viking Maltin tuotteet kiinnostavat kyllä ja otan heihin yhteyttä, mutta ainakin joku kuukausi mennään näillä nykyisillä maltailla.

Letkuongelmaasi saattaisi olla vastaus tässä:
http://www.lappo.fi/product/116/silikon ... 13-1-metri
Ainakin toimittaja lupaa ja itsellänikin on se käsitys, että kyseisestä tuotteesta ei makuja ja hajuja irtoa.

Juhani Palttala
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja Juhani Palttala » Ti Elo 07, 2012 15:56 pm

Mannesmann kirjoitti:JuhaniLetkuongelmaasi saattaisi olla vastaus tässä:
http://www.lappo.fi/product/116/silikon ... 13-1-metri
Ainakin toimittaja lupaa ja itsellänikin on se käsitys, että kyseisestä tuotteesta ei makuja ja hajuja irtoa.

Tuo varmaankaan ei anna makua, mutta kestääkö painetta? Lisäksi sisähalkaisija saisi olla luokkaa 4-6 mm, ettei kovin monen metrin mittaista letkua tarvitsisi laittaa. Liian paksulla letkulla kun olut tulee liian kovalla vauhdilla ja vaahtoa ihan liikaa. Etra tosin taitaa myydä lasikuituvahvisteista silikoniletkua, joten sellaista ehkä voisi kokeilla. Silikoni kösittääkseni imee makua oluesta (tai ainakin väriä), mutta se ei haitanne, jos letkua käyttää vain oluelle, eikä vaikkapa virvoitusjuomille välillä.

Mikko
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Ylöjärvi

ViestiKirjoittaja Mikko » Ti Elo 07, 2012 16:12 pm

Juhani Palttala kirjoitti:Tuo varmaankaan ei anna makua, mutta kestääkö painetta?

Saattaa kestää puolivuotta ja sitten haljeta mystisesti, eli ei vahvistamatonta silikoniletkua paineellisiin kohteisiin !
Omat letkut on candirectin "Mecanyl" letkuja, ~1.6€ metri.
Haaviston kotipanimo - Kaljaa Kapinallisille
RDWHAHB

Horst Vessel
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Paikkakuntasi: Parola
Viesti:

ViestiKirjoittaja Horst Vessel » Ti Elo 07, 2012 18:16 pm

Pitääkö tuo "Yli 60€ ostoksista emme veloita toimituskuluja" nyt ihan takuulla paikkansa? Ajattelin vain kun on kuitenkin 25 kilon mallassäkkejä myynnissä reiluun kolmeen kymppiin niin voiko sen 50 kiloa muka todella ostaa ilman että lyötte senttiäkään postikuluja päälle?

Aivan loistavaltahan tuo minun näkökulmastani kuulostaa, mutta tuli vain sellainen kutina että teette persnettoa jos alan teiltä perusmaltaat tilaamaan :D

Isosti arvostusta teille kyllä noin yleisesti, tällaista yritystä on todella kaivattu Suomeen (en tiedä miten monen ihmisen taholta, mutta kaivattu on kuitenkin.)

Joppo
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja Joppo » Ti Elo 07, 2012 19:53 pm

Noita tuotteiden kuvauksia on hieman liian suoraan käännetty Brouwlandin tiedoista ja niissä on aika paljon sisältö muuttunut käännettäessä.
Tulee välillä mieleen, että kone olisi kääntänyt osan noista.

Esim. Brewferm Luxe Pils
"Sisältää aitoa LAGER hiiva että käyminen tapahtuisi kuivana."

Alkuperäinen: "Includes a genuine LAGER yeast that ferments dry."

Voisi olla: "Sisältää aidon pohjahiivan, joka käyttää oluen kuivaksi."

Mannesmann
Aloittelija
Aloittelija
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mannesmann » Ke Elo 08, 2012 9:47 am

Horst: Todellakin yli 60€ tulee ilman toimituskuluja. Tosin noita 25 kg:n säkkejä on aika heikosti tällä hetkellä varastossa. Jos tarvitset suuremman määrän joitain tiettyjä maltaita, mitä kaupastamme ei saa, niin tilaa erikseen ja hoidetaan homma.

Joppo: Oikein huomattu. Brouwland on yksi päämiehistämme ja tuoteinfot on käännetty pääosin heidän sivuiltaan ja senkin huomasit, että koneita on käytetty apuna (ehkä vähän liikaakin). Kauppa tosiaan aukesi vasta viikko sitten, joten tuotetarkastelu ja korjailu on meneillään. Kiitos sinulle vielä kaikista huomioista!!

tuxu
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Paikkakuntasi: Joensuu

ViestiKirjoittaja tuxu » To Elo 09, 2012 18:46 pm

Kiitos!

Mitä muuta tässä enää sanomaan :) Toivon että saatte minustakin vakioasiakkaan ja että bisnes kannattaa, että olisitte pystyssä vielä pitkänkin ajan päästä!

Edit: Vielä toive, en ainakaan bongannut Star Sania (desinfiointiaine), jota tänne susirajalle ei taida saada ruotsia/belgiaa lähempää, olisi pop ellei jo löydy :P
http://tuxu.blogspot.com - Blogia oluesta, safkasta ja työstä

Juhani Palttala
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja Juhani Palttala » Pe Elo 10, 2012 13:52 pm

Star Sania valikoimiin minunkin mielestäni. Itsekään en sitä huomannut olevan.

Mietin sellaista, että mahtaisiko olla kysyntää hieman halvemmille kattiloille. Teillä tuntui olevan lähinnä kalliimman puoleista laatua. Itselläni on tuo Bilteman 25 litran kattila, joka on halpa ja kevyt, mutta palvellut varsin hyvin (tosin hanaan on hankala kiinnittää letkua). Biltemassahan se maksaa ehkä 45 euroa, joten luulisi, että 50-70 euron hintalauokkaan voisi saada 30-40 litran vastaavan laatuisia kattiloita teillekin myyntiin. Sellaisen voisin ostaa, kun tuon 25 litran kattilan kanssa joutuu kikkailemaan, jos haluaa pussimäskäyksellä yli 15 litran satseja.

Tätä en edes katsonut sivulta, mutta uppokuumentimiakin kannattaisi myydä, jos ei niitä jo myynnissä ole.

Mannesmann
Aloittelija
Aloittelija
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mannesmann » Ke Elo 15, 2012 10:04 am

Tervehdys putiikistamme!!

Kauppa on nyt ollut parisen viikkoa "virallisesti" avoinna ja suosio on yllättänyt positiivisesti allekirjoittaneen. Asiakkaita on tullut kaikkialta Suomesta ja tavaraa on saanut mukavasti kiikuttaa postiin. Joudunkin pahoittelemaan sitä, että tietyt tuotteet ovat jo loppuneet, mutta lisää tavaraa on jo tulossa varastoon.

Iso kiitos kaikille teille, jotka olette huomanneet kirjoitusvirheitä tai bugeja sivustollamme ja ilmoittaneet niistä. Erityiskiitos Jopolle, joka on jeesaillut paljon tekstien kanssa.

Kiitoksia myös teille, jotka olette antaneet tuotetoiveita valikoimamme suhteen. Näitä on tullut sähköpostiin todella paljon ja pyrimme parhaamme mukaan toteuttamaan niitä.

Ja tietenkin kiitokset myös ensimmäisille asiakkaille, olette luoneet uskoa tähän toimintaan.

Terveisin
Jaakko
Lappo.fi

Olutsieppo
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Porvoo

ViestiKirjoittaja Olutsieppo » Ke Elo 15, 2012 11:19 am

Olisiko mahdollista saada lähetyksen seurantakoodin sähköpostiin kun paketti on postitettu? Saisi sitten nuo nestemäiset hiivat nopeammin takaisin kylmään.

Mannesmann
Aloittelija
Aloittelija
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mannesmann » Ke Elo 15, 2012 13:47 pm

Seurantakoodi tulee aina sähköpostilla kun tuotteet on postissa. Tämän päivän lähetykset ovat postissa mukaanlukien tilauksesi. Pakkasin kylmägeeliä paketin mukaan, joten älä ihmettele sitä valkoista pussukkaa. Ja kiitos tilauksesta!!!

Jaakko

DeGarre
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Englanti

ViestiKirjoittaja DeGarre » Ke Elo 15, 2012 13:51 pm

Tarkoitus olisi pistää seuraava erikoismallastilas teille Lappoon. Jos Viennaa olisi valikoimissa niin siinä ne kaikki meikäläisen panimon erikoismaltaat olisikin tarjolla, noilla postikuluilla. (eli munich, suklaa, vienna + jotain herätteitä silloin tällöin). Humalavalikoima myös meikäläisen makuun ns. kattava, varsinkin kun on noble hop/eurooppa -kuume päällä...
Work is the curse of the drinking classes. ---Oscar Wilde

Olutsieppo
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Olutsieppo » Ke Elo 15, 2012 19:52 pm

Mannesmann kirjoitti:Seurantakoodi tulee aina sähköpostilla kun tuotteet on postissa. Tämän päivän lähetykset ovat postissa mukaanlukien tilauksesi. Pakkasin kylmägeeliä paketin mukaan, joten älä ihmettele sitä valkoista pussukkaa. Ja kiitos tilauksesta!!!

Jaakko

Katos niin tuleekin, kiitoksia! Varmaan tulee tilattua toistekin, varsinkin jos saatte valikoimaan enemmän ameriikkalaisia humala-lajikkeita.

Johnny Rio
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Hamina
Viesti:

ViestiKirjoittaja Johnny Rio » To Elo 16, 2012 1:29 am

Oikeastaan ainoa mikä omalla kohdallani puuttuu on Jenkki ja Uuden Seelannin humalat, kuten. Amarillo, Columbus, Chinook, Simcoe, Nelson Sauvin, Wai-Ti, Riwaka, Pacific Gem, Pacific Jade, jne. Sekä mahdollisuus saada maltaita ostettua valmiiksi rouhittuina. Toki erikoisemmat maltaat, kuten Rauch, loput karamellimaltaat (Cara-Pilsistä eteenpäin), Vienna, Ruis, Mustamallas, jne uupuvat. Muuten valikoima näyttää oikein mainiolta.

Joppo
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja Joppo » To Elo 16, 2012 14:37 pm

Tilasin eilen 10:24 ja paketti oli lähi-Postissa noudettavana tänään 12:30. :cheers2:
Postimaksujakaan ei tullut, kun tilaus oli yli 60€.
Suosittelen!

Olutsieppo
Harjoittelija
Harjoittelija

ViestiKirjoittaja Olutsieppo » To Elo 16, 2012 15:02 pm

Meinaako Joppo oikein alkaa panemaan? ;)

Porvooseenkin eksyi paketti reilu vuorokausi lähettämisestä ja hiivat jo turvallisesti jääkaapissa, kiitos siitä! Nyt ei kun arpomaan mitä pannaan ekana, Belgialainen Dark Ale, Englantilainen Old Ale vaiko sitten Belgian Blonde. Voi tätä valinnan vaikeutta. :)

http://www.youtube.com/watch?v=19RwSlZaxxo

Joppo
Kisälli
Kisälli

ViestiKirjoittaja Joppo » To Elo 16, 2012 15:12 pm

Olutsieppo kirjoitti:Meinaako Joppo oikein alkaa panemaan? ;)

Juu :cheers2: On tilan kanssa ollut ongelmia, mutta viikko sitten asensin peltikaton piharakennukseen, niin sielläkin voi hommailla ilman pelkoa siitä, että tulee vettä niskaan =)

Palaa sivulle “Kaupalliset”