Beer Tasting Guide Android-sovellus

Laita linkki blogistasi muiden iloksi. Tai kerro hyvästä sivustosta muillekin.

Valvoja: suorama

govpl
Foorumilainen
Foorumilainen
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Helsinki
18 tai yli: Olen

Beer Tasting Guide Android-sovellus

ViestiKirjoittaja govpl » Ti Loka 21, 2014 6:48 am

Moi,

Tehtiin kaverin kanssa harrastusprojektina oluen maisteluopas Android-sovellus. Auttakaapa miehiä mäessä kokeilemalla softaa ja arvioimalla sen Play Storessa. Idea sovelluksessa on yksinkertaisesti pienen tarinan avustuksella suositella sopivia oluita maisteltavaksi. Ei sen kummempaa. Jatkossa olisi tarkoitus julkaista lisää maisteluvinkkejä esimerkiksi ruuan ja oluen yhdistämisestä.

Lataa sovellus täältä:

https://play.google.com/store/apps/deta ... stingguide

Kiitti

Vesa

PS. FB:seen tehtiin kanssa sivu, jos haluaa käydä antamassa palautetta tai maisteluvinkkejä: https://www.facebook.com/BeerTastingGuide

HenkkaM
Kisälli
Kisälli

Re: Beer Tasting Guide Android-sovellus

ViestiKirjoittaja HenkkaM » Ti Loka 21, 2014 8:03 am

Testasin ohjelman mutta en oikein tajunnut sen ideaa tai sitten siinä oli jotain häikkää. Ainut mitä sovellus teki oli esittää pieni tarina ja vähän infoa hiivasta ja suositteli kokeilemaan kahta olutta.

Mitään tällä ei voinut itse tehdä paitsi lähettää sovelluksen tekijälle (?) sähköpostin ja suositella muita oluita. Lisäksi englannin kielioppivirheet vähän häiritsi minunlaistani kielinatsia...

govpl
Foorumilainen
Foorumilainen

ViestiKirjoittaja govpl » Ti Loka 21, 2014 8:30 am

Moi

Kiitos testauksesta! Kielioppivirheet ovat minun käsialaa. Voisitko lähettää vaikka sillä palautenapilla tietoa missä virheitä oli?

Sovelluksen idea on juuri tuo minkä kuvasit eli kertoa pieni tarina olueen liittyen ja suositella tarinaan liittyviä oluita. On meillä ajatuksia vino pino mitä sovelluksella pitäisi muuta pystyä tekemään, mutta töiden, lastenhoidon ja oluen valmistuksen välissä koodaaminen on sen verran aikarajoitteista hommaa ettei ensimmäiseen versioon päätetty laittaa muuta. :)

Oliko muuten itse tarinoissa mitään lukemisen arvoista? Toki tarinat on kirjoitettu normikuluttajalle, joten teille olutammattilaisille tieto saattaa olla itsestäänselvyyksien kertomista.

Vesa

govpl
Foorumilainen
Foorumilainen

ViestiKirjoittaja govpl » Pe Loka 24, 2014 7:16 am

Moi jälleen

Illalla ladattiin uusi versio saataville. Lisäominaisuutena maisteluvinkkien kommentointi.

Lataa Android-versio täältä: https://play.google.com/store/apps/deta ... uide&hl=en

Kiitti!

Vesa

govpl
Foorumilainen
Foorumilainen

ViestiKirjoittaja govpl » To Joulu 04, 2014 12:07 pm

Uusi versio jälleen saatavilla. Mukana nyt oluiden linkitys niitä myyviin verkkokauppoihin.

Lataa Androidille osoitteesta: beertastingguide.com

Vesa

Palaa sivulle “Käyttäjien linkit”