Myyty: mallaspiippu ja 27l keittoastia

Ilmoitukset.

Valvojat: suorama, Elmo

HKS
Foorumilainen
Foorumilainen
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Jyväskylä
18 tai yli: Olen

Myyty: mallaspiippu ja 27l keittoastia

ViestiKirjoittaja HKS » Ke Tammi 18, 2017 17:56 pm

Hei kaikki kotioluen ystävät! Asumiskuvioiden muuttumisen myötä olen haikeana päättänyt luopua osasta kotiolutlaitteistoa. Myyn jämäkästä rosterista tehdyn mallaspiipun ja 27 litran Klarstein Biggie keittoastian (ks. http://www.electronic-star.fi/Klarstein-Biggie-Haudutuspata-27-litraa-2000-W-ajastin-ruostumatonta-teraestae_i188911.htm).

Tällä hetkellä kattilassa on kiinni 1/2 tuuman t-yhde, palloventtiili ja inline lämpötilasensori (RTD). Olen käyttänyt laitteistoa Grainfatherin tapaan ja kierrättänyt vierrettä mallaspedin läpi. Kuvia laitteistosta löytyy tämän linkin takaa: https://www.dropbox.com/sh/sw1tr0ffqt4e7yq/AACzS62rHTQZ4ggELppFyXBaa?dl=0.

Voin myydä kattilan ja mallaspiipun joko yhdessä tai erikseen. Myös PID-yksiköstä, magneettivetoisesta pumpusta ja muusta oheistavarasta (liittimet yms.) voin hieroa kauppaa kokonaisuutena. Laitteisto kokonaisuudessaan sijaitsee tällä hetkellä Karstulassa, mutta se liikkuu tarvittaessa kohtuullisen jouhevasti Karstulan ja Jyväskylän välillä.

Hintapyyntönä:
[*] Kattila 1/2 tuuman rst hanalla 90€
[*] Mallaspiippu ja ylempi suodatusosa 50€
[*] Kattila ja mallaspiippu yhteensä 130€

-Henri

P.S. Tämä taisi olla minun eka postaus tälle foorumille. Kiitoksia kaikille mielenkiitoisesta ja ajatuksia herättävästä keskustelusta oluen valmistukseen liittyen. Jatkakaa samaan malliin! :cheers2:
Viimeksi muokannut HKS, To Helmi 02, 2017 20:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

pwillman
Jäsen
Jäsen
Paikkakuntasi: Kaarina

Re: Myydään: mallaspiippu ja 27l keittoastia

ViestiKirjoittaja pwillman » Ke Tammi 18, 2017 23:47 pm

Jos ei keittoastia ole vielä mennyt, eikä halukkaita ilmenny niin voin tiedustella tutulta olisiko halukkuutta tuommoiseen. Palaan viimeistään huomenna asiaan kun saan tutun kiinni...

HKS
Foorumilainen
Foorumilainen

ViestiKirjoittaja HKS » To Tammi 19, 2017 17:45 pm

Hei pwillman,
kerkesit ensimmäisenä tiedustelemaan kettoastiaa, joten voin pitää sitä yhden päivän varauksessa sinulle tai tutullesi. Sen jälkeen keittoastia on taas vapaata riistaa ensimäiselle ostajalle. Ole ihmeessä yhteydessa tai kysele lisää, jos tutullasi on kiinostusta ja tarvetta hyvälle pannulle. Moitteetta se on minulla pelittänyt, mutta oluen keittelyt ovat jääneet harmillisen vähälle viimeaikoina. Toivottavasti kattila saisi hyvän kodin jonkun innokkaan kotipanijan luota. :cheers1:

Tässä on vielä myynti-ilmoituksesta poisjäänyt puhelinnumero: 050 nel nol kuus 7077.

-Henri

Rekkamasa
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Paikkakuntasi: suomi

ViestiKirjoittaja Rekkamasa » To Tammi 26, 2017 13:28 pm

Tuotekuvauksessa sanotaan että haudutuspata mutta lämpötilasäätö menee sataan asti. Saako tällä veden kiehumaan?

HKS
Foorumilainen
Foorumilainen

ViestiKirjoittaja HKS » To Tammi 26, 2017 20:09 pm

Hei Rekkamasa!
Kiehumisen kanssa ei ole mulla ollut mitään ongelmia. Noissa linkin takaa löytyvissä kuvissa näkyy kattilan ympärillä alumiinipintaisesta makuualustasta tehty eriste, jota olen käyttänyt erityisesti ulkona keitettäessä. Ilman eristettäkin täysi kattilallinen kiehuu komeasti, mutta eriste saattaa nopeuttaa aavistuksen lämmönnostoja.

tipekova
Aloittelija
Aloittelija
Paikkakuntasi: Tampere

ViestiKirjoittaja tipekova » Pe Tammi 27, 2017 15:55 pm

Hei,

Mua kiinnostaisi ostaa koko kasan pois, mahdollisen lisävarusteineen. Itselläni on tällä hetkellä päivitys 5L-systeemistä suurempaan käynnissä, joten olisi mukava saada mahdollisimman kokonaisen setin kerrallaan. Viitsisitkö selittää vähän tarkemmin miten vierteen kierto/mäskin huuhtelu onnistuu sun laitteistolla?

Itse asun Tampereella mutta auto on käytössä ja Jyväskylän suuntaan taisi löytyä jotain muutakin tekemistä joskus lähiaikoina.

Rekkamasa
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Paikkakuntasi: suomi

ViestiKirjoittaja Rekkamasa » Su Tammi 29, 2017 15:00 pm

Olisin kanssa kiinnostunut tuosta kattilasta jos ei kukaan muu osta ennen. Just nyt hiukka budjettivajetta.

HKS
Foorumilainen
Foorumilainen

ViestiKirjoittaja HKS » Ma Tammi 30, 2017 15:15 pm

Laitoin yksityisviestiä pari päivää sitten tipekovalle. En oo varma tuliko viesti perille, kun se näkyy mulla lähtevät kansiossa. :confus:

ossis
Harjoittelija
Harjoittelija
Paikkakuntasi: Helsinki

ViestiKirjoittaja ossis » Ma Tammi 30, 2017 15:45 pm

Jos näkyy lähtevissä, niin ei ole luettu vielä. Kun on luettu siirtyy lähetettyihin.

HKS
Foorumilainen
Foorumilainen

ViestiKirjoittaja HKS » To Helmi 02, 2017 20:08 pm

Hei, kaikki listatut laitteet ja välineet on nyt myyty. Kiitoksia ja mukavaa kotilouen täyteistä vuotta 2017! :cheers2:

Palaa sivulle “Osta & Myy”