Sähkötupakointi

Viestit jotka ei muualle sovi.

Valvojat: suorama, Elmo

hurmerinta200
Jäsen
Jäsen
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Helsinki
18 tai yli: Olen

Sähkötupakointi

ViestiKirjoittaja hurmerinta200 » Ke Kesä 10, 2015 15:50 pm

:ot: Tämä on todellakin vähän ohi aiheen mutta suurena oluen kuluttajana tupakkaa tulee myäs poltettua paljon varsinkin oluen ääressä. Noh haluaisinkin kysellä jos täällä kellään on kokemuksia sähkötupakoinnista? Monista yrityksistä huolimatta olen edelleen todella riippuvainen tupakasta... Jos teistä joku on kokeillut sähkötupakkaa niin ottaisin mielelläni vastaan vinkkejä tuotteista ja mistä kannattaa tilata jne. Kiitos jo etukäteen avusta :jee:

PetteriSeppänen
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Suomi

Re: Sähkötupakointi

ViestiKirjoittaja PetteriSeppänen » Ke Kesä 10, 2015 20:53 pm

Ensimmäinen varoituksen sana on tietenkin nikotiinissa, noihin saa todella tymäköitä litkuja joista nikotiinia irtoaa vielä paremmin kuin nuuskasta.

Luultavasti laadukkaat nesteet ovat kuitenkin huomattavan turvallisia käyttää savukkeisiin verrattuna.

lauril
Foorumilainen
Foorumilainen
Paikkakuntasi: Espoo

ViestiKirjoittaja lauril » Ke Kesä 10, 2015 22:27 pm

Luultavasti kraft-bisse on terveysjuomaa viinaan verrattuna.

(Jos nestepurkissa on haitallisen ja myrkyllisen GHS merkinnät, minä ainakaan en laita sitä höyrystimeen ja vedä kitusiin. Eiköhän ne nesteet ole oleellisesti ihan samaa kamaa kaikki. Kaiken voi brändätä nätiksi. Vedä kessua vaan; sen haitoista on sentään historiadataa.)

hurmerinta200
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja hurmerinta200 » To Kesä 11, 2015 8:34 am

Joo, nikotiini ei ole varmasti hyväksi kellekään, mutta ainakaan sähkötupakassa ei ole tuhansia muita myrkkyjä mitä perinteisessä tupakassa on...Täällä sähkötupakka verkkokaupassa http://www.paulsaar.com/nikotiininesteet.html nikotiininesteet on ainakin EU:ssa valmistettuja ja kun tuota tuoteselostusta katsoo niin on ilmiselvää että sähköröökin avulla pääsee eroon lähes kaikista tupakan vaarallisista myrkyistä. Pakko tästä röökistä päästä eroon asap.. Ehkä sähkötupakan kautta saisi ainakin vähennettyä röökin polttoa ja sen jälkeen päästä kokonaan nikotiini riippuvuudesta. :cheers2:

PetteriSeppänen
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Suomi

ViestiKirjoittaja PetteriSeppänen » To Kesä 11, 2015 8:55 am

hurmerinta200 kirjoitti:Joo, nikotiini ei ole varmasti hyväksi kellekään, mutta ainakaan sähkötupakassa ei ole tuhansia muita myrkkyjä mitä perinteisessä tupakassa on...Täällä sähkötupakka verkkokaupassa http://www.paulsaar.com/nikotiininesteet.html nikotiininesteet on ainakin EU:ssa valmistettuja ja kun tuota tuoteselostusta katsoo niin on ilmiselvää että sähköröökin avulla pääsee eroon lähes kaikista tupakan vaarallisista myrkyistä. Pakko tästä röökistä päästä eroon asap.. Ehkä sähkötupakan kautta saisi ainakin vähennettyä röökin polttoa ja sen jälkeen päästä kokonaan nikotiini riippuvuudesta. :cheers2:

Olen tuon kuullut monta kertaa, jos meinaa lopettaa sähköröökin avulla, taitaa toimivin reitti olla ostaa nikotiinittomia nesteitä. Sähkötupakan polttajista olen nähnyt ainakin neljä tapausta joilla ollut sama ajatus, vähentää nikotiinin ja tupakan haittavaikutuksia mutta nopeasti päätynyt siihen, että vetääkin sähkötupakkana enemmän nikotiinia kuin aikaisemmin.

äyni
Panimomestari
Panimomestari
Paikkakuntasi: Tampere

ViestiKirjoittaja äyni » To Kesä 11, 2015 9:20 am

Se, mitä nesteeseen on laitettu, ja mitä sieltä tulee ulos kun neste on kuumennettu ja höyrystetty voi olla kaksi täysin eri asiaa, ja yleensä onkin. Ei tupakkakaan ole hirvittävän haitallista, jos sitä syö semmoisenaan.

hurmerinta200
Jäsen
Jäsen

ViestiKirjoittaja hurmerinta200 » Ma Kesä 15, 2015 9:43 am

Joo, sama mieltä kyllä. Ehläpä siitä tehdään lähiaikoina laajempia terveystutkimuksia. Haju on kyllä ainakin tuhat kertaa miellyttävämpi kuin perusröökissä.

Taster
Foorumilainen
Foorumilainen
Paikkakuntasi: Uusikaupunki

ViestiKirjoittaja Taster » Ke Heinä 15, 2015 14:15 pm

mm. tervaa ja häkää ei sähköröökistä tule, jo pelkästään näiden takia kannattaa vaihtaa sähköiseen malliin! Näin tein itsekin jonkin aikaa sitten ja tupakan lopettaminen oli todella helppoa. suosittelen menemään finnvapen sivuille ja hankkimaan sieltä joku aloituspaketti ja siihen mukaan jotain miellekästä nestettä joko 12mg tai 6mg riippuen vähän kuinka kova polttelija on...

Palaa sivulle “Off Topic”