Oluita Tallinnasta?

Viestit jotka ei muualle sovi.

Valvojat: suorama, Elmo

luovahulluus
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Helsinki
18 tai yli: Olen

Oluita Tallinnasta?

ViestiKirjoittaja luovahulluus » Ma Elo 20, 2012 0:13 am

Tiistaina suuntaan kohti Tallinnaa, ja voisin kuvitella sieltä löytyvän mielenkiintoisia oluita. Kertokaapa parhaat paikat mistä pulloja voisi käydä ostamassa, pikaisen googletuksen avulla en löytänyt oikein muita paikkoja kuin Drink Baar ja Stockman.

Joppo
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Riihimäki

Re: Oluita Tallinnasta?

ViestiKirjoittaja Joppo » Ma Elo 20, 2012 5:48 am

Riippuu vähän, että mitä pidät mielenkiintoisina oluina?
Drink Shop ja Stockmann ne parhaat taitavat olla. "Salkkukauppoja" on pilvin pimein, mutta niistä ei mitään kovin mielenkiintoista yleensä löydä.
Jos et kovin vaativa ole, niin voit jo Rimistäkin löytää jotain juotavaa.

luovahulluus
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja

ViestiKirjoittaja luovahulluus » Ma Elo 20, 2012 10:53 am

Joppo kirjoitti:Riippuu vähän, että mitä pidät mielenkiintoisina oluina?

Lähinnä olisi kiva taas maistella uusia makuja, mielellään jotain mitä Suomesta ei löydy. Alet kiinnostavat lagereita enemmän, tummat enemmän kuin vaaleat. Tosin on niitä vaaleitakin aleja välillä mielenkiintoista maistella. Ilman autoa ollaan liikenteessä, joten mitään älyttömiä lasteja ei olla kantamassa.

Joppo
Kisälli
Kisälli
Paikkakuntasi: Riihimäki

ViestiKirjoittaja Joppo » Ma Elo 20, 2012 11:52 am

luovahulluus kirjoitti:
Joppo kirjoitti:Riippuu vähän, että mitä pidät mielenkiintoisina oluina?

Lähinnä olisi kiva taas maistella uusia makuja, mielellään jotain mitä Suomesta ei löydy. Alet kiinnostavat lagereita enemmän, tummat enemmän kuin vaaleat. Tosin on niitä vaaleitakin aleja välillä mielenkiintoista maistella. Ilman autoa ollaan liikenteessä, joten mitään älyttömiä lasteja ei olla kantamassa.

Itse olen maistellut yli 700 erilaista olutta, joten voin kyllä sanoa, että ei oluita kannata värin perusteella valita. Toki saat ostaa ja juoda ihan mitä itse haluat :cheers2:

Mazku
Oppilas
Oppilas
Paikkakuntasi: Turku

ViestiKirjoittaja Mazku » Ti Elo 21, 2012 0:18 am

SuperAlkosta löytyy myös salkkuvalikoiman lisäksi muutamia laadukkaampia oluita ( http://www.superalko.ee/articlesr.php?sid=3&gid=1 ). Franziskaneria joskus tullut kopallinen (20kpl) ostettua.
Jos taas haluaa juomansa juoda jo Tallinnassa niin itse olen ihastunut paikalliseen Hell Hunt -ravintolaan. Sieltä löytynyy laaja valikoima oluita hintaan, joka pistää suomipojan hymyilemään ( http://www.hellhunt.ee/eng/drinks ) :)

luovahulluus
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja

ViestiKirjoittaja luovahulluus » La Elo 25, 2012 17:53 pm

Tallinnassa tuli siis käytyä, ja aika hyvin tuli erilaisia oluita maisteltua. Kiitos Hell Hunt-vinkistä, vaikka satuimmekin sinne harhailemaan jo ennen kuin luin siitä täällä :). Mukaan tarttui mm. tällaiset pullot. 2l siideripullo on lähinnä hiivan kasvatusta varten ja Valge Viin tulee varmaan käytettyä enimmäkseen desinfiointiin.

Toisaalta on hassua lähteä Tallinnaan ostamaan halpaa olutta, ja sitten ostaa sieltä 10€ olutpullo. No, sitä kai se on tämän harrastuksen kanssa...
Liitteet
Oluet.JPG

patinoitunu runomies
Janon sammuttaja
Janon sammuttaja

ViestiKirjoittaja patinoitunu runomies » Ma Maalis 04, 2013 16:30 pm

Tallinnan BeerHousesta löytyy myös jos jonkinsorttista öölberiä ja hyvää ruokaa. Mestahan on siis
ravintolapanimo <100m raatihuoneeen torilta ja sieltä voi tilata esim 7 oluen tastingtarjottimen...
prikka.jpg
:party:
"Ken lemmi ei viinaa, naista ja laulua, hän koskaan ei käydä saa elämän koulua. Hän narri on ja narriksi jää ja tyhjääkin tyhjempi narrin on pää" - Ilmari Kianto

Palaa sivulle “Off Topic”