Siis ohjeita kaipaisin....

Täys- & osittaismäskays tekniikat yms.

Valvojat: suorama, Elmo

Naali
Kisälli
Kisälli
Suomea?: Kyllä
Paikkakuntasi: Helsinki
18 tai yli: Olen

Re: Siis ohjeita kaipaisin....

ViestiKirjoittaja Naali » La Joulu 30, 2017 18:33 pm

Tuo 30c on yleensä käytössä kun leikkii mäskeillä missä on mallastamatonta viljaa sun muuta mukavaa seassa. Täysmallasoluilla ei kovin tarpeellinen pl. vehnäoluilla 43-45C lämmön Ferulic Acid Break tekee hyvää. 50C lämpö ei sinänsä ole välttämätön, mutta tuntuisi parantavan tehokkuutta kyllä kierrätyspumppusysteemeillä jos mäskiä ei sekoittele älyttömän paljon. Sanoisin, että noin ensikertalaisena 50C 15 min jos huvittaa ja sitten jotain 65C luokkaa 60 min koko ajan kierrättäen ja alkuun sekoittaen.
http://www.panimonurkka.fi, kotiolutainesten kauppaa Helsingin suunnalla.

HiiriHaukka
Oppilas
Oppilas
Paikkakuntasi: eurajoki

ViestiKirjoittaja HiiriHaukka » La Joulu 30, 2017 18:38 pm

niin mäski jää mallaspiipun sisään kahden siivilä levyn väliin keskellä ylivuoto putki, joten se on jonkin verran irti pohjasta.
ja tarkoituksena heti kun maltaat piipussa niin kierrättää hanan kautta irto moska patjaan....sitte teho 2kv ja kierrättää samoin joka nostossa...

HiiriHaukka
Oppilas
Oppilas

ViestiKirjoittaja HiiriHaukka » La Joulu 30, 2017 18:44 pm

ok kiitos Naali :) niin oon lukenu et tuohon 65c nostoon max 800w tehoo ettei mee yli....noh kokeneet valaiskoon ;)

HiiriHaukka
Oppilas
Oppilas

ViestiKirjoittaja HiiriHaukka » La Joulu 30, 2017 19:12 pm

ja eka modi munkkiin on et vanhasta keittokattilasta laitan bazuukan tilalle hanaan kiinni rst imuputken joka ottaa pohjaa myöden pannun tyhjäksi, vain siksi et jos onnistun pumpun tukkiin niin jatkan kierrätystä vanhan aikasesti kannulla. :) saaden moskat patjaan. niin joitain osa mäskei tehnyt piristääkseni uutteita. vai millä nimellä sitä nyt sitten virallisesti kutsutaan...

Palaa sivulle “Mäskäten”